Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager for et veldig personlig spørsmål.. Jeg er førstegangsprøver og prøver samtidig å bli bedre kjent med kroppen min. Leser mange steder at ømme bryster er et kjent symptom.

Jeg er nå 6 dpo og har veldig "såre" brystvorter ved berøring. Går greit så lenge jeg ikke tar direkte. Hvordan opplevde du dette?

Hadde også en liten blødning idag, litt på papiret etter et do-besøk.. Er dette noe som kan sammenlignes med en festeblødning?

Takk til alle som deler sine erfaringer, denne siden er så fin ☺️

Anonymous poster hash: 9a784...3ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ømme brystvorter har jeg kun hatt når jeg har vært gravid :)

Anonymous poster hash: 47983...6a6

Gjest Solstråla88
Skrevet

Her var hele brystet ømt, altså jeg kan gå uten bh når jeg er hjemme alene med bare mannen, men de første 8-9 ukene kunne jeg bare glemme det. Nåde mannen om han glemte seg, da fikk han bokstavelig talt smekk på fingrene

Skrevet

Da jeg var gravid sist, var det kun brystvorten som var øm.

Over til blødningen så har jeg nå som jeg er prøver igjen, også hatt denne blødningen denne mnd, litt friskt blod på papiret og så var det ikke mer. Men de fleste mener det er en hormonblødning(?)..

Anonymous poster hash: 3b956...1e5

Skrevet

Mine bryster er sånn ømme ved eggløsning, men også når jeg var gravid. Bare at når det er ved eggløsning går det over etter to dager, det gjorde det ikke ved graviditeten :)

Skrevet

Så nå at du er 6 dager over. Mine bryster ble ømme ca 1 uke før jeg fikk positiv test. Testet 4 dager etter jeg skulle hatt mensen:)

Skrevet

Fikk ømme bryst tidlig, og fikk pms-følelser med murring og smerter noen dager før mensen. Skjønte at jeg var gravid, siden jeg ikke vanligvis har ømme bryst. :)

Anonymous poster hash: 81d34...cc9

Skrevet

Bruker av og til få ømme bryst før jeg venter mensen. Hadde også ømme bryst da jeg var gravid, begge gangene. Men da ble de ømme etter jeg ventet mensen og ikke før. Men dette er helt sikkert forskjellig fra person til person

Anonymous poster hash: 018dd...ec6
Skrevet

TS her! Tusen takk for alle svar. Det blir spennende å se hva dette betyr. Jeg har aldri hatt såre brystvorter før så det er jo i grunn et godt tegn nå 😊

Er det flere som har en formening rundt den evt festeblødningen/hormonelle blødningen. Har lest at egget fester seg ca 6 dpo så da kan det jo stemme med bløningen i går.

Anonymous poster hash: fd16b...039

Skrevet

TS her!

Her kommer en oppdatering! Har nå tatt en test og den viste "Gravid 1-2"!! Gråter og ler omhverandre ☺️☺️ Nå skal jeg pakke inn testen sammen med en liten bamsedress og overraske pappa'n! Han vil bli så glad ❤️

Anonymous poster hash: fd16b...039

• Liker 2
Skrevet

Gratulerer!!

Anonymous poster hash: 47983...6a6

Skrevet

Ømme brystvorter og øm livmor ved EL og når jeg ble gravid. Forskjell når jeg var gravid fremfor EL var stikninger i livmoren. Og puppene begynte å vokse....mye!

Skrevet

Er det slik at begge bryster/brystvorter blir ømme samtidig eller kan den ene være øm en stund før den andre blir det?

Anonymous poster hash: 24316...e0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...