Gjest Alia Skrevet 3. august 2004 #1 Skrevet 3. august 2004 Jeg har null peiling på kosmetikk-shopping på nettet, men har surfet litt rundt og ser jo at det er jo mye billigere der enn her hjemme Så nå lurer jeg på om noen her kan fortelle meg om hva slags sider dere liker best? Best leveringstid, kvalitet, og om forskjellige produkter kanskje? Hilsen uvitende
glaciera Skrevet 3. august 2004 #2 Skrevet 3. august 2004 Begynn med å kjøpe produkter du kjenner fra før, det er mitt beste tips. Husk å regne med valutakursen og frakten når du vurderer prisen, og vær oppmerksom på at ordre som overstiger NOK 200 kan bli tollbelagt (i hvilket fall det IKKE lønner seg lenger!). Mange nettsteder nedskriver verdien på innholdet på tollappen på pakken for å løse dette problemet for kunden, eller merker pakken som gave istedenfor vare. Da blir man ikke pålagt toll og/eller moms. Man kan også eksplisitt spørre firmaet om de kan gjøre dette, men det er altså en form for "skattesnyteri".... Virker som at mange på disse sidene bruker Lookfantastic og Strawberrynet regelmessig og er fornøyd med disse. Det gjelder også for meg. De løser alltid "tollproblemet" for kundene uten at man behøver å ta det opp på forhånd. Jeg har i tillegg prøvd www.essentialdayspa.com og www.dermstore.com. Begge var bra, selv om Dermstore brukte litt lang tid på å levere.
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #4 Skrevet 3. august 2004 www.healthandbeutydepot og www.benefitcosmetics.com samt strawberrynet er alle gode sider. Anbefaler å teste i parfymerier først, for å se om du liker produktene, det er ikke så enkelt å returnere ting du ikke liker når du har bestilt fra utlandet. Kjøp ALDRI produkter som foundation eller pudder på nett uten å ha prøvd fargen først!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå