Gå til innhold

Tinder 1.01 (til alle dere Tinderfolk som starter tråder her inne)

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Da Tinder kom ble det et sosialt akseptert sjekkested for *alle singe. Du fant naboen, eksen, kollegaen, den gamle flammen, mannen/dama i kassa på Rimi og han/hun kjekke du møtte på fest. Du swipet i vei og listen med matches gikk fra å være 3 til **400 i løpet av et år. Swiping er den enkleste biten.
2. Hva gjør man med matcher? Her kan man dele matchene inn i tre kategorier:
- Hvem i huleste er dette? Han/hun kan jeg umulig ha swipet "like" på!
- Kjekk/søt, men JEG må skrive først.
- Kjekk/søt og HAN/HUN skriver først.
Han/hun første fjerner du kanskje. Han/hun andre må du skrive til først, og dessverre folkens t'ough love': det er ikke alle som gidder å svare. Kankje har de slettet appen men ikke profilen. Kanskje henger de ikke så mye på Tinder lenger. Kanskje de glemte eller ikke gadd å svare. Slutt å bli fornærmet for dette! Ta dere sammen. Han/hun tredje syns at du er over gjennomsnittet kjekk/søt og det er HER potensiellet ligger.
3. Hva skal man skrive om? De fleste er neppe interessert i å leke intervju. Vær leken. Tull (men ikke for mye, da kan du ende opp i kategorien gal eller retardert). Ikke still opplagte spørsmål som "Hvor bor du?" og "Hva jobber du med?" før samtalen går dithen.
4. MANGE på tinder er ute etter et ligg. MANGE på tinder er ikke ute etter et forhold. Ikke ta matchene for god fisk før du har snakket med de en stund. Eller møtt dem.

* alle: menes her i samme forstand som "alle har i dag smartphones" (selvom vi vet at noen fortsatt bruker andre telefoner fortsatt).
**400: kun et eksempeltall da det ofte blir fler matcher over lengre tid. Tallet er hentet fra personlig erfaring, samt venners erfaring.

Anonymous poster hash: 1586c...d2a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil du frem til?

Anonymous poster hash: 33ba3...6f7
  • Liker 1
Skrevet

Hva vil du frem til?

Anonymous poster hash: 33ba3...6f7

informere. Hilsen TS.

Skrevet

Jeg har ikke tinder å fant ikke ut hva det var før sist uke.

Men siden du vet alt om d:

-Hvorfor sier de fleste at d er en hook-up side for å ha sex?

-Hvorfor skal man logge inn med fb konton?

-Hva går det egentlig ut på om det jeg har hørt er feil ?

Sorry at jeg spør. Men har ikke tørt å laste ned appen pga. det jeg har hørt. :P

Anonymous poster hash: 0bcfd...ea0
Skrevet

1. Da Tinder kom ble det et sosialt akseptert sjekkested for *alle singe. Du fant naboen, eksen, kollegaen, den gamle flammen, mannen/dama i kassa på Rimi og han/hun kjekke du møtte på fest. Du swipet i vei og listen med matches gikk fra å være 3 til **400 i løpet av et år. Swiping er den enkleste biten.

2. Hva gjør man med matcher? Her kan man dele matchene inn i tre kategorier:

- Hvem i huleste er dette? Han/hun kan jeg umulig ha swipet "like" på!

- Kjekk/søt, men JEG må skrive først.

- Kjekk/søt og HAN/HUN skriver først.

Han/hun første fjerner du kanskje. Han/hun andre må du skrive til først, og dessverre folkens t'ough love': det er ikke alle som gidder å svare. Kankje har de slettet appen men ikke profilen. Kanskje henger de ikke så mye på Tinder lenger. Kanskje de glemte eller ikke gadd å svare. Slutt å bli fornærmet for dette! Ta dere sammen. Han/hun tredje syns at du er over gjennomsnittet kjekk/søt og det er HER potensiellet ligger.

3. Hva skal man skrive om? De fleste er neppe interessert i å leke intervju. Vær leken. Tull (men ikke for mye, da kan du ende opp i kategorien gal eller retardert). Ikke still opplagte spørsmål som "Hvor bor du?" og "Hva jobber du med?" før samtalen går dithen.

4. MANGE på tinder er ute etter et ligg. MANGE på tinder er ikke ute etter et forhold. Ikke ta matchene for god fisk før du har snakket med de en stund. Eller møtt dem.

* alle: menes her i samme forstand som "alle har i dag smartphones" (selvom vi vet at noen fortsatt bruker andre telefoner fortsatt).

**400: kun et eksempeltall da det ofte blir fler matcher over lengre tid. Tallet er hentet fra personlig erfaring, samt venners erfaring.

Mye tøffere å møte jenter på gata på dagtid. YOLO!

Anonymous poster hash: aa6c8...f28

Skrevet

Godt gjort å starte en slik tråd uten å få med seg NOE av det folk som starter Tinder-tråder her inne faktisk lurer på... :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...