Gjest Veritaserum Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 Skal på min 2. date i dag, han er på vei nå. Men en ting stusset jeg over.. jeg er ikke nervøs. Litt spent, men ikke nervøs. Er dette en god eller dårlig ting?
Gjest Veritaserum Skrevet 13. januar 2015 #3 Skrevet 13. januar 2015 Bra ting. Håper det her bi bra. Gikk bra sist.. så håper det går bra herre gangen også. Skal lure han til å se Twilight breaking dawn. Det er vell den store testen, om han er villig til å sitt igjennom en slik film med meg
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #4 Skrevet 13. januar 2015 Vil tro at man blir først nervøs, når man begynner å henge seg opp i et og annet problem som en tenker på til stadighet og ikke helt blir ferdig med problemet (som f.eks, når skal man ta opp telefonen og ringe ei jente du liker godt). Anonymous poster hash: f3a0c...31e
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2015 #5 Skrevet 13. januar 2015 Gikk bra sist.. så håper det går bra herre gangen også. Skal lure han til å se Twilight breaking dawn. Det er vell den store testen, om han er villig til å sitt igjennom en slik film med meg Det er en mandomsprøve av de helt store.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #6 Skrevet 13. januar 2015 Lykke til. Hvor fant du han da? Anonymous poster hash: 1be9c...f86
Gjest Veritaserum Skrevet 14. januar 2015 #7 Skrevet 14. januar 2015 Lykke til. Hvor fant du han da? Anonymous poster hash: 1be9c...f86 Møtte han ute på byen. Vi snakket mye sammen, han fikk nummeret mitt og tok kontakt to uker senere :D Det gikk helt fint btw, han dro nå klokken 1:50! Så to filmer :D Fikk ikke med oss så mye, snakket mye sammen
Gjest mann20mb Skrevet 14. januar 2015 #8 Skrevet 14. januar 2015 Møtte han ute på byen. Vi snakket mye sammen, han fikk nummeret mitt og tok kontakt to uker senere :D Det gikk helt fint btw, han dro nå klokken 1:50! Så to filmer :D Fikk ikke med oss så mye, snakket mye sammen Flott, ingen nær kontakt i det hele tatt? Just Talk?
Gjest Veritaserum Skrevet 14. januar 2015 #9 Skrevet 14. januar 2015 Flott, ingen nær kontakt i det hele tatt? Just Talk? satt nå i en treseter og han satt i midten og vi berørte hverandre under hele filmen. Det er vell nærkontakt?
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #10 Skrevet 14. januar 2015 satt nå i en treseter og han satt i midten og vi berørte hverandre under hele filmen. Det er vell nærkontakt? Kan vi få litt detaljer her eller? Hehe. Hvordan berøring, sitte inntil, holde hender eller hva? Anonymous poster hash: d8a96...e61
Gjest Veritaserum Skrevet 14. januar 2015 #11 Skrevet 14. januar 2015 Kan vi få litt detaljer her eller? Hehe. Hvordan berøring, sitte inntil, holde hender eller hva? Anonymous poster hash: d8a96...e61 hehe, han satt helt inntil meg, armene berørte hele tiden. Også en klem på slutten. Heldigvis er ikke han en som går alt for fort frem :D
Gjest mann20mb Skrevet 15. januar 2015 #12 Skrevet 15. januar 2015 hehe, han satt helt inntil meg, armene berørte hele tiden. Også en klem på slutten. Heldigvis er ikke han en som går alt for fort frem :D Herlig følelse da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå