Gå til innhold

ikke nervøs.. rart

Anbefalte innlegg

Gjest Veritaserum
Skrevet

Skal på min 2. date i dag, han er på vei nå.
Men en ting stusset jeg over.. jeg er ikke nervøs. Litt spent, men ikke nervøs. Er dette en god eller dårlig ting?

Videoannonse
Annonse
Gjest Veritaserum
Skrevet

Bra ting. Håper det her bi bra.

Gikk bra sist.. så håper det går bra herre gangen også. Skal lure han til å se Twilight breaking dawn. Det er vell den store testen, om han er villig til å sitt igjennom en slik film med meg :skratte:

Skrevet

Vil tro at man blir først nervøs, når man begynner å henge seg opp i et og annet problem som en tenker på til stadighet og ikke helt blir ferdig med problemet (som f.eks, når skal man ta opp telefonen og ringe ei jente du liker godt).

Anonymous poster hash: f3a0c...31e
Skrevet

Gikk bra sist.. så håper det går bra herre gangen også. Skal lure han til å se Twilight breaking dawn. Det er vell den store testen, om han er villig til å sitt igjennom en slik film med meg :skratte:

Det er en mandomsprøve av de helt store.

Skrevet

Lykke til. Hvor fant du han da?

Anonymous poster hash: 1be9c...f86
Gjest Veritaserum
Skrevet

Lykke til. Hvor fant du han da?

Anonymous poster hash: 1be9c...f86

Møtte han ute på byen. Vi snakket mye sammen, han fikk nummeret mitt og tok kontakt to uker senere :D

Det gikk helt fint btw, han dro nå klokken 1:50!

Så to filmer :D Fikk ikke med oss så mye, snakket mye sammen :fnise:

Gjest mann20mb
Skrevet

Møtte han ute på byen. Vi snakket mye sammen, han fikk nummeret mitt og tok kontakt to uker senere :D

Det gikk helt fint btw, han dro nå klokken 1:50!

Så to filmer :D Fikk ikke med oss så mye, snakket mye sammen :fnise:

Flott, ingen nær kontakt i det hele tatt? Just Talk?

Gjest Veritaserum
Skrevet

Flott, ingen nær kontakt i det hele tatt? Just Talk?

satt nå i en treseter og han satt i midten og vi berørte hverandre under hele filmen. Det er vell nærkontakt?

Skrevet

satt nå i en treseter og han satt i midten og vi berørte hverandre under hele filmen. Det er vell nærkontakt?

Kan vi få litt detaljer her eller? Hehe. Hvordan berøring, sitte inntil, holde hender eller hva? ;)

Anonymous poster hash: d8a96...e61

Gjest Veritaserum
Skrevet

Kan vi få litt detaljer her eller? Hehe. Hvordan berøring, sitte inntil, holde hender eller hva? ;)

Anonymous poster hash: d8a96...e61

hehe, han satt helt inntil meg, armene berørte hele tiden. Også en klem på slutten. Heldigvis er ikke han en som går alt for fort frem :D

Gjest mann20mb
Skrevet

hehe, han satt helt inntil meg, armene berørte hele tiden. Også en klem på slutten. Heldigvis er ikke han en som går alt for fort frem :D

Herlig følelse da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...