Mellie Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 (endret) Bestilte en fuktighetskrem fra blush som jeg pleier å bruke og merket at den luktet rart og hadde alt for tykk konsistens. Korken på flasken satt og hardere enn den har gjort på de andre kremene jeg har hatt før. Har googlet litt og sett at det er mye mystisk rundt blush med påstått falske og dårlige produkter. Har noen erfaringer med dette? Endret 13. januar 2015 av Mellie
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 jøss, Blush også altså ? jeg hadde mer tiltro til dem.. Harhatt et par dårlige erfaringer selv m produkter med bli vakker... noe som vet? Anonymous poster hash: 554ee...cf1
Alvea Skrevet 13. januar 2015 #3 Skrevet 13. januar 2015 Ta å så send de mail om problemet. Jeg fikk også et produkt som det tydligvis var noe feil med. Fikk svar etter to døgn at de skulle sende meg ny vare
Asparges Skrevet 13. januar 2015 #4 Skrevet 13. januar 2015 Alltid greit å gi selger en mulighet å ordne opp dersom noe er galt. Ta kontakt med dem! Det verste du kan få er et nei. Dumt dersom vi setter ut rykter uten at de har fått mulighet å ordne opp iallfall. Håper det ordner seg! :-)
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #5 Skrevet 13. januar 2015 Bruker bare blush.no og har ikke noe negativt å si om dem. En gang ble pakken ved en feil sendt til et posthentested langt unna der vi har henteadresse. Da sendte jeg en melding til blush om at jeg ikke har mulighet til å hente den der. Blush sendte ny pakke, og skulle be om retur av den feilsendte pakken. Men den ble omdirigert til vårt hentested så jeg endte opp med to pakker med likt innhold og betalte for en. Da pakke nr. 2 dukket opp kontsktet jeg blush på nytt og fikk ebskjed om at jeg kunne beholde begge.Anonymous poster hash: 89de3...ef8 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #6 Skrevet 14. januar 2015 Hei, Jeg har også opplevd samme greie med blush, jeg trodde de var en mer seriøs aktør enn at de selger produkter som ikke skal være som de er, fikk utslett av min redken shampoo. Så ble jeg tipset om en svensk side, så nå bruker jeg bare å handle alt derfra (bangerhead.no). Veldig fornøyd så langt. Noen som har testet den? Anonymous poster hash: 0f503...a64
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #7 Skrevet 14. januar 2015 Jeg har dårlig erfaring med bangerhead. Anonymous poster hash: 796c9...c41
Infinite Skrevet 14. januar 2015 #8 Skrevet 14. januar 2015 Jeg har bestilt masse fra Blush, og jeg har vært fornøyd hver eneste gang med både levering og produkter
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #9 Skrevet 14. januar 2015 Dere som ikke er fornøyde med Blush har dere tatt problemene opp med Blush? Har Blush fått mulighet til å rette feilen før dere henger blush ut i forumet?Anonymous poster hash: 89de3...ef8 2
Mellie Skrevet 14. januar 2015 Forfatter #10 Skrevet 14. januar 2015 (endret) Dere som ikke er fornøyde med Blush har dere tatt problemene opp med Blush? Har Blush fått mulighet til å rette feilen før dere henger blush ut i forumet?Anonymous poster hash: 89de3...ef8 Problemet er tatt opp med blush. Og dette er ikke for uthenging, men et simpelt spørsmål om noen hadde opplevd det samme. Kjekt å vite Jeg har ingen intensjoner om å spre rykter eller noe om blush, men det må da være lov å høre seg litt rundt. Endret 14. januar 2015 av Mellie
maipai Skrevet 14. januar 2015 #11 Skrevet 14. januar 2015 Jeg har brukt både blush og blivakker og har alltid vært fornøyd, men har venninner som har noen uheldige opplevelser. Var det ikke en sak for en tid tilbake om disse to butikkene?
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #12 Skrevet 14. januar 2015 Veldig fornøyd med både blush og blivakker. Gode priser, kjapp levering og gode produkter.Anonymous poster hash: dbe8a...4c1
vimsefrøken Skrevet 14. januar 2015 #13 Skrevet 14. januar 2015 Som med alle nettbutikker så kan man være uheldig. Jeg har handlet masse på både Blush og Blivakker, og stort sett vært fornøyd. Men noen ganger har jeg fått gamle eller ødelagte produkter. Da har jeg reklamert og fått nye produkter. Vel å merke syns jeg det var mye styr og tok mye lengre tid å få reklamert på ett produkt hos Blush enn hos Blivakker. Hos Blush tok det over to uker, og 3 purringer før jeg fikk svar. Men da sendte de en ny pakke med de produktene jeg bestilte, enda jeg bare reklamerte på ett av produktene. Når jeg kontaktet dem vedrørende dette fikk jeg beskjed om å bare beholde alle 3 produktene jeg hadde fått på nytt. Så alt i alt, veldig fornøyd. 1
hufsa! Skrevet 15. januar 2015 #14 Skrevet 15. januar 2015 Heia,har handlet på nett i 20 år,beg med Strawberrynet..Så ble det feelunique ebay osv..For var jo såå billig.Men nå slår jo spesielt Blush de andre med prisene sine.Før var alle de norske sidene dyre iforhold til de udenlanske.Men nå, skal jeg ha noen hårprodukter bes jeg på Blush og har aldri hatt noen problemer.Tror det er ett fett hvor man handler.Ta GHD tanga mi,kjøpt på Ebay,800 kr,kjøpte den når den første rosa kom ut,alle mente den må være falsk,men nei sjekka den på GHD å den var ekte, men så kommer det ett stykke i avisa, at flere frisørsalonger i Norge hadde fått inn falske GHD tenger i butikkene sine.Da kan man jo beg å lure.
Jusola Skrevet 16. januar 2015 #15 Skrevet 16. januar 2015 Handler veldig ofte på Blush og jeg er veldig fornøyd med alle varene jeg har mottatt. Som med alt annet, så kan det jo være produksjonsfeil og/eller at varen er gammel. Det er veldig god kundeservice på Blush også, så jeg synes du skal sende de en mail og forklare situasjonen, de vil garantert sende deg ny vare eller gi deg pengene tilbake. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #17 Skrevet 16. januar 2015 Blush og blivakker er av samme ulla. Aldri mer handler jeg der. Produktene er IKKE ekte og servicen suger. Nei takk. Går heller til frisørsalongen og betaler for ekte vare.Anonymous poster hash: 38ce9...bdb
Jade Skrevet 22. januar 2015 #18 Skrevet 22. januar 2015 Jeg handlet sjampo på FeelUnique tidligere hvor sjampoen ofte lakk. Jeg hadde satt stor pris på om de ansatte hadde sjekket korken (+ sjekket innholdet) og skrudd den til igjen. Kanskje det er det som er tilfellet, at de har skrudd den til? Kanskje konsistensen har blitt endret hvis produktet har hatt løst lokk på? Forhåpentligvis får du nytt produkt uansett! Eller kanskje de ikke skrudde den ordentlig igjen etter at de hadde byttet ut innholdet med FirstPrice-krem! :O
Gjest Churro Skrevet 22. januar 2015 #19 Skrevet 22. januar 2015 Dere som ikke er fornøyde med Blush har dere tatt problemene opp med Blush? Har Blush fått mulighet til å rette feilen før dere henger blush ut i forumet?Anonymous poster hash: 89de3...ef8 Når dette skjer så ofte, synes jeg de har brukt opp sine sjangser til å beklage seg. Er måte på hvor mange gamle produkter de skal sende ut.
Gjest crazycatlady Skrevet 22. januar 2015 #20 Skrevet 22. januar 2015 (endret) Jeg har dårlig erfaring med blush. Tok opp problemet med dem på en hyggelig måte, men det var til ingen nytte. Servicen deres suger! Bli vakker derimot er jeg fornøyd med. Fikk et gammelt produkt som gikk ut en mnd etter og dette var et dyrt produkt jeg ikke ville rekke å bruke opp. Sendte dem en mail og fikk pengene tilbake. Produktet kunne jeg bare beholde. Ellers har jeg bare fått nye, ferske produkter. Dog hadde jeg en dårlig erfaring med dem i 2010 med treg levering og en mulig fake shampo (ihvertfall veldig gammel), men det er lenge siden og glemt nå. De har bedret seg masse siden den gang og er superraske med levering. Blivakker er favoritten min etter feelunique og hqhair! Kan hende jeg gir blush en ny sjanse også, vi får se. Akkurat nå er det lite fristende pga den frekke og nebbete "kundeservicen" jeg fikk. Endret 22. januar 2015 av crazycatlady
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå