Teardrop Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 Har fått min første mooncup i dag. Satte den i, ikke vondt eller noe! Men jeg kjenner at den er der, følelsen er som å ha i en kjempebløt tampong. Sånn bløt den blir av å bade feks. Skal jeg trykke den enda lenge opp? Den lille tappen skal vel stikke på utsiden? Sto i bruksanvisningen at jeg skulle vri den etter at den var satt i, veit ikke om jeg fikk til det så bra... Må den tas ut hver gang man tisser? Andre tips? Hilsen tampongbruker
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 Nei, tuppen skal ikke henge på innsiden, da har du den for langt ned. Den tappen som er der, er kun for å veilede deg til å finne den igjen, leste jeg et sted. Prøv å dytt den lengre opp du, du skal ikke kjenne at den er der og den, det forsvinner ikke oppi der, som noen tror, hehe. Anonymous poster hash: a6404...c35
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #3 Skrevet 13. januar 2015 Tuppen skal ikke henge på utsiden* Anonymous poster hash: a6404...c35
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #4 Skrevet 13. januar 2015 Du skal dytte den så langt inn du får den. Akkurat som en tampong. Du skal ikke kjenne den på utsiden Anonymous poster hash: 8282c...d71
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #5 Skrevet 13. januar 2015 Tuppen kan du klippe av om du vil, men det stemmer at den ikke skal være på utsiden. Du skal ikke kjenne den uten å stikke en finger opp i skjeden. Jeg pleier å sette meg på huk i dusjen når jeg skal ta menskoppen inn og ut, da er det lettere å få den skikkelig på plass og jeg kan skylle den i dusjen. Anonymous poster hash: 52213...eeb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå