melatonin Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 Hvilke drinker hadde dere satt pris på å kunne få i et bryllup? Vi skal ha bartender, er litt begrenset plass hvor hun kan boltre seg. Øl og vin er så klart et valg også, i tilleg til mineralvann og vann. Jeg drikker så lite og aner ikke hvilke drinker som er populære..
Kraula Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 Prøve å få med litt forskjellig kanskje, som gjerne hver ikke tar så stor plass? Gin and tonic (GT), kaffe/baileys, mojito (eller noe annet søtt for de som liker det), whiskey; da er det ofte folk som har lyst på whiskey og cola, og om du har lyst kan du også ta med rom og cola.
Bambic Skrevet 13. januar 2015 #3 Skrevet 13. januar 2015 Vi skal kun tilby "fastsatte" drinker i vårt bryllup - sånn at vi lettere kan beregne alkoholmengder, i tillegg til at vi ha en "ulært" bartender. Da tar vi utgangspunkt i våre egne favorittdrinker (men med en liten vri). - Whisky Sour (uten egg!) - Kir Royal (sprudlevann med hjemmelaget likør) - White Russian Diet (lettmelk istedenfor fløte) - Cuba Libré Da har vi også sørget for drinker av ulike smaker også. Sur, frisk, og søt.
Poserose Skrevet 13. januar 2015 #4 Skrevet 13. januar 2015 Jeg er glad i mojito og aloe vera. De minner litt om hverandre. Kan også ha dirty mojito, da med brun rom og brunt sukker, syns den er lettere å få bra fordi det brune sukkeret dominerer mer. Brun rom kan også brukes til rom og cola, som mange liker.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #5 Skrevet 13. januar 2015 Jeg hadde satt pris på en variert, men enkel drinkmeny f.eks.: Baileys Morgan Cola White Russian Mojito Cider Gin Tonic Appletini Jeg syns det er litt koselig når man har standardrinker pluss en som er brudens favoritt og en som er brudgommens favoritt og kaller dem ting som "Brudens Festdrink" "Brudgommens favoritt" o.l. Anonymous poster hash: 65fff...4db 1
melatonin Skrevet 13. januar 2015 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2015 Jeg hadde satt pris på en variert, men enkel drinkmeny f.eks.: Baileys Morgan Cola White Russian Mojito Cider Gin Tonic Appletini Jeg syns det er litt koselig når man har standardrinker pluss en som er brudens favoritt og en som er brudgommens favoritt og kaller dem ting som "Brudens Festdrink" "Brudgommens favoritt" o.l. Anonymous poster hash: 65fff...4db ja det var litt koselig da! bare at brudens favoritt i vårt bryllup hadde blitt et glass pepsi max Fin meny du satte opp, greit at det er litt variert! Vi vil gjerne ha en fastsatt meny.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #7 Skrevet 13. januar 2015 ja det var litt koselig da! bare at brudens favoritt i vårt bryllup hadde blitt et glass pepsi max Fin meny du satte opp, greit at det er litt variert! Vi vil gjerne ha en fastsatt meny. Et glass pepsi max som brudens favoritt hadde jo bare vært veldig sjamerende da Anonymous poster hash: 65fff...4db
melatonin Skrevet 13. januar 2015 Forfatter #8 Skrevet 13. januar 2015 Et glass pepsi max som brudens favoritt hadde jo bare vært veldig sjamerende da Anonymous poster hash: 65fff...4db Og brudgommens en boks øl
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #9 Skrevet 13. januar 2015 Og brudgommens en boks øl Tror jeg hadde likt bryllupet deres! Anonymous poster hash: 65fff...4db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå