AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 Setter enormt stor pris på om noen kan legge igjen noen tanker her Jeg opplever ofte at menn som vanligvis er veldig åpen, tar initiativ og har humor, blir veldig tilbaketrukket eller på en måte roer seg ned når de er med meg på date. For min del gjør det at jeg ikke klarer å få frem følelsene for dem fordi ting stanser litt opp eller står på stedet hvil, jeg vil jo gjerne ha dem sånn jeg ser at de vanligvis er da det er da jeg finner de tiltrekkende. En kamerat av meg sa at det var fordi jeg var så "bra" intelligent og pen og at det gjør menn litt redde eller usikre fordi de tror jeg er for bra for dem. Men det er ikke sant i det hele tatt, jeg vil jo gjerne ha de mennene, men det fører jo aldri til noen hvis ingen tar initiativ, eller de ikke er seg selv, og jeg er egentlig veldig sjenert selv om ingen tror det, så jeg klarer ikke ta initiativ om mannen ikke er åpen, tar føringen og tydelig viser sin interesse. Så hva tenker dere? Og hvordan kan jeg håndtere dette? Nå er jeg så lei av å være singel... Og til dere menn, kan beskrivelsen stemme for dere i lignende situasjoner? Anonymous poster hash: c08a1...063
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 Nei, jeg tviler sterkt at dette er en generell tendens blant menn vanligvis, som ikke er unormalt usikker på seg selv eller andre damer. Og hvordan tar du initiativ hvis han er den som tar føringen da? Kanskje du rett og slett ikke er klar for noe forhold, siden du ikke klarer å ta et initativ, på eget initiativ?Anonymous poster hash: b7f25...820 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #3 Skrevet 13. januar 2015 Nei, jeg tviler sterkt at dette er en generell tendens blant menn vanligvis, som ikke er unormalt usikker på seg selv eller andre damer. Og hvordan tar du initiativ hvis han er den som tar føringen da? Kanskje du rett og slett ikke er klar for noe forhold, siden du ikke klarer å ta et initativ, på eget initiativ?Anonymous poster hash: b7f25...820 Hmm, ja ok, kanskje jeg virker litt lukket, da er det vel vanskelig for andre å komme innpå? Anonymous poster hash: c08a1...063
Gjest Minesveiper Skrevet 13. januar 2015 #4 Skrevet 13. januar 2015 (endret) Kanskje du har vært ute med menn som er litt sjenerte selv. Hvis jeg ikke tar ting videre på en date så er det fordi jeg ikke føler kjemi og tiltrekning til damen jeg går ut med. Det skjer enten fordi vi har forskjellig humor eller fordi hun virker likegyldig og uinteressert. Enten får du vise litt interesse selv slik at mennene blir mer trygge eller så får du gå ut med menn som har bedre selvtillit og som tør å ta ting videre. Endret 13. januar 2015 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #5 Skrevet 13. januar 2015 Kanskje du har vært ute med menn som er litt sjenerte selv. Hvis jeg ikke tar ting videre på en date så er det fordi jeg ikke føler kjemi og tiltrekning til damen jeg går ut med. Det skjer enten fordi vi har forskjellig humor eller fordi hun virker likegyldig og uinteressert. Enten får du vise litt interesse selv slik at mennene blir mer trygge eller så får du gå ut med menn som har bedre selvtillit og som tør å ta ting videre. Men greia er det at jeg ser de tør med andre, men ikke med meg selv om det er tydelig at de er interesserte :/ Holder de tilbake fordi de tror jeg ikke er interessert? Anonymous poster hash: c08a1...063
Gjest Minesveiper Skrevet 13. januar 2015 #6 Skrevet 13. januar 2015 Men greia er det at jeg ser de tør med andre, men ikke med meg selv om det er tydelig at de er interesserte :/ Holder de tilbake fordi de tror jeg ikke er interessert? Anonymous poster hash: c08a1...063 Det er godt mulig.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #7 Skrevet 16. januar 2015 Støtter to gode hypoteser fra mitt synspunkt som mann her: 1. Hvis du er "bra" intelligent og pen, så kan du bli litt skummel for gutta. Løsninger: a) Prøv å ikke være for pen og smart i begynnelsen av relasjonen ( ), men la det komme frem etterhvert når han er tryggere. b) Finn deg en type som ikke er redd for pen eller smarte damer. PS jeg er singel. 2. Han tror du ikke er interessert. Husk at gutter er dårligere på kroppspråk enn jenter. Tror det er mange jenter som er alt for subtile. Løsning c) Gi han tydelige tegn. Flere ganger d) Frem med girlpower og ta initiativ selv! Anonymous poster hash: f1172...61a 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #8 Skrevet 16. januar 2015 Hvis det er slik at du fremstår som nærmest perfekt og dermed litt skummel, så må du prøve å vise noen svake sider for dem. Fortell om noe du er redd for, eller noe du har mislykkes i, eller en uvane du har, og le av deg selv. Anonymous poster hash: e0493...7a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå