lene Skrevet 3. august 2004 #1 Skrevet 3. august 2004 Min far og svigerfar mener en av de skal være toastmaster i bryllupsfesten vår... Synes ikke de skal gjøre det - det er jo litt deres dag også... Men vet ikke hvilke andre gjester jeg ville hatt til å gjøre dette... Noen innspill???
lene Skrevet 3. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2004 vi har bare en onkel hver - og bege er dritt kjedelige og tørre i humoren... men takk for tipset...
Gjest baby-E Skrevet 3. august 2004 #4 Skrevet 3. august 2004 Du har ingen søsken, eller en kamerat/venninne da, som kunne tenke seg det? Selvfølgelig et pluss om de har litt humor...
*marte* Skrevet 3. august 2004 #5 Skrevet 3. august 2004 Søsken, fetter, kusine, venn, venninne. Hvem som helst som kan snakke for seg, har humor og kan styre tid/planlegge. Selv hadde vi mannens stebror.
ringblomst Skrevet 3. august 2004 #6 Skrevet 3. august 2004 Vi ville ha en som kjente oss godt, samt kjente både litt til venner og nærmeste familie på begge sider - så vi spurte min kjæres søster.
hoppende Skrevet 3. august 2004 #7 Skrevet 3. august 2004 Vi har spurt broren til sambo, og tror det var et veldig godt valg
Gjest Tex Skrevet 3. august 2004 #8 Skrevet 3. august 2004 Pappaene har vel annen jobb denne dagen.... Dersom onkelen min hadde sagt nei hadde jeg spurt mannen til en av kusinene mine. Og jeg har mange kusiner...... Hva med mannen til forloveren din, eller en av de nærmeste mannlige vennene deres...?
helenaa Skrevet 3. august 2004 #9 Skrevet 3. august 2004 Vi hadde et vennepar - det var veldig bra. Det må være noen som liker å ha orden på ting, men det er også et pluss at de ikke er kjedelige... Jeg syntes det fungerte fint å ha to, særlig fordi de kjenner hverandre så godt og var veldig trygge på oppgaven. Og jeg vil ikke være så tradisjonell (som Tex?) og si at det godt kan være ei dame! Tante? Venninne? Forloverne?
Jeanine Skrevet 3. august 2004 #10 Skrevet 3. august 2004 Hos oss er det svigerfar som tar jobben. Vi hadde noen venner av oss i tankene, men ingen av de hadde noe særlig lyst og selvsagt skal ingen gjøre noe som de ikke føler for. Vi ville heller ikke leie inn folk til jobben (er vanlig å gjøre det her vi bor), synes det blir for upersonlig. Men da vi har en far og svigerfar som er synes slikt er gøy så tenkte vi hvorfor ikke! Kanskje ikke hans jobb på den store dagen, men vi er ihvertfall trygge på at jobben blir gjort skikkelig og at det blir bra!!
Linn3c Skrevet 4. august 2004 #11 Skrevet 4. august 2004 Me har tenkt på å ha ein av onklane våre, men ikkje heilt bestemt enno. Kan godt henda at det blir min kjære sin stebror eller noko slikt. Det viktige for oss er at det er ein person som er nær og som kjenner oss godt, i tillegg til å ha eit glimt i auga!
Lisemor Skrevet 5. august 2004 #12 Skrevet 5. august 2004 Hva med å bruke toastmasterfirma og la gjester vere gjester.
Lullu Skrevet 5. august 2004 #13 Skrevet 5. august 2004 Hos oss er det en kamerat. For oss ville det vært unaturlig å leie inn en ukjent "proff" toastmaster.
ragsan Skrevet 5. august 2004 #14 Skrevet 5. august 2004 Hos oss blir det bestekameraten til pappa - ingen av mine foreldre har søsken, så han er det nærmeste jeg kommer en onkel uansett, og dessuten er han flink som toastmaster :D
majan Skrevet 5. august 2004 #16 Skrevet 5. august 2004 vi aner ikke hvem vi skal ha til toastmaster. Tenker og klør oss i hodet :klø: for det bør jo være en som kjenner oss godt og som i tillegg har humor som smitter over på andre. har to onkler som er veldig flinke til og fortelle historier, men jeg har ikke kjempe kontakt med de. Det blir stort sett bare i bursdager vi prater sammen. begge er mine faddere, så veit ikke helt jeg, er ikke alltid like lett.
Snorkie Skrevet 5. august 2004 #17 Skrevet 5. august 2004 Vi skal ha en venninne. Håper at vi har valgt riktig, men det var et vanskelig valg.
Sessa Skrevet 5. august 2004 #18 Skrevet 5. august 2004 Et av vårt beste vennepar er toastmastere, det andre er forlovere. Begge passer perfekt til hver sin rolle :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå