Gå til innhold

invitasjoner - monogram

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper på litt hjelp

Skal lage mine invitasjoner selv, og har tenkt å lage et monogram. Bruker en forbokstaver i etternavn eller fornavn?

Jeg skal trykke disse inn slik at de liksom buler opp - altså ikke med farge - noen som vet åsse det gjøres???

Takk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Håper på litt hjelp

Skal lage mine invitasjoner selv, og har tenkt å lage et monogram. Bruker en forbokstaver i etternavn eller fornavn?

Jeg skal trykke disse inn slik at de liksom buler opp - altså ikke med farge - noen som vet åsse det gjøres???

Takk...

Du kan egentlig velge om du vil bruke forbokstavene i etternavn eller fornavn, evt. begge deler.

Skrevet

Valget er ditt. Om du skal ha det i arket, bør du jo kanskje banke det inn på en måte, eller presse det med et stempel.

Skrevet

Det heter embossing.

Du må ha stempel, lim (eller hva det er), embossingpulver og varmluftpistol.

Spør i en hobbybutikk.

Skrevet

Panduro har verktøy til å gjera det du tenkjer på.

- Lykke til!

Skrevet

hørtes fint ut. skulle gjerne fått laget monogram selv jeg, men hvor får jeg gjort det???

M og H er bokstavene

Skrevet

Majan; har du photoshop? Ganske enkelt å bare sette sammen to enkle bokstaver der.

Skrevet
Majan; har du photoshop? Ganske enkelt å bare sette sammen to enkle bokstaver der.

hei hei leela

veit du jeg er helt grønn på data - desverre!!!!

så jeg driver av og lærer meg litt hver eneste dag, feiler og bommer. men det er jo det en lærer av. :hoho:

Skrevet
hørtes fint ut. skulle gjerne fått laget monogram selv jeg, men hvor får jeg gjort det???

M og H er bokstavene

Med M og H som utgangspunkt kan du jo faktisk nesten bare kopiere kronprinsparets monogram! :ler:

Hvis du har programmene Word eller PowerPoint kan du lage monogrammet der: Lag en tekstboks for hver bokstav. Så flytter du hver av tekstboksene rundt til du får bokstavene plassert i forhold til hverandre slik du vil at monogrammet skal se ut.

• 2 uker senere...
Skrevet

Majan:

Jeg har funnet monogramer. På www.bryllup.dk sitt forum er det en hel side med monogramer, med alle forskjellige bokstav samensetninger - prøv der!

Skrevet
Majan:

Jeg har funnet monogramer. På www.bryllup.dk sitt forum er det en hel side med monogramer, med alle forskjellige bokstav samensetninger - prøv der!

Benytter anledningen til å takke deg jeg oså. Fant inspirasjon her. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...