lene Skrevet 3. august 2004 #1 Skrevet 3. august 2004 Håper på litt hjelp Skal lage mine invitasjoner selv, og har tenkt å lage et monogram. Bruker en forbokstaver i etternavn eller fornavn? Jeg skal trykke disse inn slik at de liksom buler opp - altså ikke med farge - noen som vet åsse det gjøres??? Takk...
Martha Stewart Skrevet 3. august 2004 #2 Skrevet 3. august 2004 Håper på litt hjelp Skal lage mine invitasjoner selv, og har tenkt å lage et monogram. Bruker en forbokstaver i etternavn eller fornavn? Jeg skal trykke disse inn slik at de liksom buler opp - altså ikke med farge - noen som vet åsse det gjøres??? Takk... Du kan egentlig velge om du vil bruke forbokstavene i etternavn eller fornavn, evt. begge deler.
-ida- Skrevet 3. august 2004 #3 Skrevet 3. august 2004 Valget er ditt. Om du skal ha det i arket, bør du jo kanskje banke det inn på en måte, eller presse det med et stempel.
minniepus Skrevet 4. august 2004 #4 Skrevet 4. august 2004 Det heter embossing. Du må ha stempel, lim (eller hva det er), embossingpulver og varmluftpistol. Spør i en hobbybutikk.
Linn3c Skrevet 4. august 2004 #5 Skrevet 4. august 2004 Panduro har verktøy til å gjera det du tenkjer på. - Lykke til!
majan Skrevet 4. august 2004 #6 Skrevet 4. august 2004 hørtes fint ut. skulle gjerne fått laget monogram selv jeg, men hvor får jeg gjort det??? M og H er bokstavene
leela Skrevet 4. august 2004 #7 Skrevet 4. august 2004 Majan; har du photoshop? Ganske enkelt å bare sette sammen to enkle bokstaver der.
majan Skrevet 4. august 2004 #8 Skrevet 4. august 2004 Majan; har du photoshop? Ganske enkelt å bare sette sammen to enkle bokstaver der. hei hei leela veit du jeg er helt grønn på data - desverre!!!! så jeg driver av og lærer meg litt hver eneste dag, feiler og bommer. men det er jo det en lærer av.
Martha Stewart Skrevet 5. august 2004 #9 Skrevet 5. august 2004 hørtes fint ut. skulle gjerne fått laget monogram selv jeg, men hvor får jeg gjort det??? M og H er bokstavene Med M og H som utgangspunkt kan du jo faktisk nesten bare kopiere kronprinsparets monogram! Hvis du har programmene Word eller PowerPoint kan du lage monogrammet der: Lag en tekstboks for hver bokstav. Så flytter du hver av tekstboksene rundt til du får bokstavene plassert i forhold til hverandre slik du vil at monogrammet skal se ut.
lene Skrevet 15. august 2004 Forfatter #10 Skrevet 15. august 2004 Majan: Jeg har funnet monogramer. På www.bryllup.dk sitt forum er det en hel side med monogramer, med alle forskjellige bokstav samensetninger - prøv der!
Saeria Skrevet 15. august 2004 #11 Skrevet 15. august 2004 Majan: Jeg har funnet monogramer. På www.bryllup.dk sitt forum er det en hel side med monogramer, med alle forskjellige bokstav samensetninger - prøv der! Benytter anledningen til å takke deg jeg oså. Fant inspirasjon her. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå