AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 Kan ikke trene noe særlig, og er hjemmeværende for tiden. Veier 72 kg og har et sterkt ønske om å gå ned 10 kg. Min basalforbrenning ligger på rett under 1400 kcal, men hvor mye bør jeg spise for å gå ned når jeg omtent ikke er i aktivitet? Går 3 turer om dagen på ca 20 minutter, resten av dagen er jeg stortsett stillesittende annet enn når jeg lager mat, rydder litt, tar en dusj og liknende. Hvor mange kcal kan jeg regne med å forbrenne per dag da? Føler det er vanskelig å gå ned i vekt med så lite aktivitet. Håper noen har noen gode råd å komme med Anonymous poster hash: 199ff...614
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 Du bør uansett ikke under 1500 kcal for å sikre at kroppen får det den som et minimum trenger. Det lureste er å regne på hva du spiser per dag nå og legge deg litt under dette. Anonymous poster hash: 71c37...040
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #3 Skrevet 13. januar 2015 Du bør uansett ikke under 1500 kcal for å sikre at kroppen får det den som et minimum trenger. Det lureste er å regne på hva du spiser per dag nå og legge deg litt under dette. Anonymous poster hash: 71c37...040 Takk for svar Har prøvd å ligge på 1500 kcal en stund uten resultater. Har ikke spist så voldsomt mye og usunt før heller, har bare lagt på meg over lang tid hjemme. Anonymous poster hash: 199ff...614
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå