Elze Skrevet 5. august 2004 #21 Skrevet 5. august 2004 Pinnekjøtt på julaften her også, hvis jeg må velge én ting.
:-) anna Skrevet 5. august 2004 #22 Skrevet 5. august 2004 Jeg klarer ikke velge: Hjemmelaget (i betydningen min mors): - potetball - fiskegrateng - julemiddag (altså pinnekjøtt m.m) - kalkun Og i tillegg: Lammelår -diverse skalldyr og sjømat Indisk mat Italiensk mat
mari Skrevet 6. august 2004 #23 Skrevet 6. august 2004 For øyeblikket; sukkersaltet laks med koriander pesto på loff. UTROLIG GODT!!! elsker også mammas pannekaker og baconruller. det er noe med mammas mat gitt... håper barna mine får et slikt forhold til min mat når de blir eldre...
Gjest 1111 Skrevet 7. august 2004 #24 Skrevet 7. august 2004 Skinkepai. det er så absolutt det beste jeg vet. ..også kanelboller til dessert da.
Arkana Skrevet 7. august 2004 #25 Skrevet 7. august 2004 Vanskelig å si, en saftig biff med god peppersaus, pommes frites, friterte løkringer og grønnsaker tar jeg alltid i mot. Alt av indisk mat er også nydelig.
-Fisken- Skrevet 7. august 2004 #26 Skrevet 7. august 2004 Det er jo så mye godt! Det kommer helt an på egentlig. Noen ganger er det herlig med en pastarett, andre ganger hjemmelaget pizza. Potetklubb, wok, taco, svinestek, svinekam, pinnekjøtt, grøt. Huff det er så mye nam! Søt gjærbakst er jo herlig.. For ikke å snakke om vaniljeis med nonstop, peanøtter og banan!
@shygirl@ Skrevet 10. august 2004 #27 Skrevet 10. august 2004 Hjemmelagede kjøttkaker med mandelpotet, kålstuing og hjemmelaget brunsaus!!!
Gjest Emera Skrevet 11. august 2004 #29 Skrevet 11. august 2004 Skikkelig, italiensk pizza med tynn bunn! Det er godt!
Gjest Madley Skrevet 11. august 2004 #30 Skrevet 11. august 2004 Fersk sei og lever! Og med fersk menes at den svømte i havet for et par timer siden...
Gjest silkesvarten Skrevet 25. april 2007 #31 Skrevet 25. april 2007 en gammel tråd... men jeg svarer alikevel.... chinamat. lapskaus komler svinstek/kalkun med poteter og tilbehør (viktig med god brun saus)
ToveM Skrevet 25. april 2007 #32 Skrevet 25. april 2007 det aller meste hvis jeg får det servert, og slipper å lage selv
billie Skrevet 25. april 2007 #33 Skrevet 25. april 2007 -Komper *savne -fersk suppe -fersk suppe-kjøtt med sursøt saus og poteter +++
dront Skrevet 25. april 2007 #34 Skrevet 25. april 2007 Indisk tally med kikerter. Fersk suppe/kjøttsuppe med rotgrønnsaker. Sushi. Gode fiske- og sjømatretter (lagd av andre enn meg selv..) Krabbeklør, hummer. Mange gode hjemmelagde supper og gryter... Kylling-couscous. Og ellers liker jeg nesten all mat, men foretrekker at grønnsakene ikke er kokt i hjel type grå broccoli, og at det er brukt godt krydder, eller ingredienser med god smak. Mat uten smak er kjedelig.
Gjest Frk Åberg Skrevet 25. april 2007 #35 Skrevet 25. april 2007 Er veldig glad i indisk og marokkansk mat og sterke, asiatiske supper med mye ingefær. Men lager sjelden noen av disse tingene selv. Må begynne med det.
LekeHusmor Skrevet 4. desember 2008 #36 Skrevet 4. desember 2008 (endret) Noe av det beste jeg får servert er Tom Kha Gai suppe.. for det klarer jeg aldri å lage helt likt selv. Ellers syns jeg viltkjøtt er helt nydelig å få servert, da det også er noe jeg lager selv. Hjemmelagd pasta med en enkel, smakfull saus til (gjerne sopp osv) er også utrolig godt.. og på noen dager sushi absolutt fantastisk! Gud jeg er sulten jeg! Endret 4. desember 2008 av LekeHusmor
hjertesukka Skrevet 4. desember 2008 #37 Skrevet 4. desember 2008 Akkurat nå lengter jeg etter pinnekjøtt. Kokt torsk m/tilbehør Hjemmelaget baccalao Gode kjøttkaker i skikkelig saus m/tyttebær Indisk mat Thai mat Herregud, så sulten jeg ble. :gjeiper:
Heart7086 Skrevet 4. desember 2008 #38 Skrevet 4. desember 2008 åååh, akkurat nå drømmer jeg om at samboer skal komme hjem fra jobb(han jobber borte hele uka, og kommer hjem torsdag kveld).. Slik at han kan lage til elgbiff fra årets elg!! Ååååg, slafs, slurp :gjeiper: Gjerne med fløtegratulerte poteter og bearniesaus... åh*faller av stolen* hehe:) Men forutenom elgbiff tar jeg gjerne f.eks Bollemelk eller det vi kaller for "Racett", eller Raclett da, på en lørdag kveld sammen med gode venner/familie:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå