^me^ Skrevet 3. august 2004 #1 Skrevet 3. august 2004 ok..jeg har sett temaer med hva liker du ikke osv.. men hva er det beste du noen gang kan få servert? - jeg elsker nyfriterte løkringer m/ hvitløksdipp - baktpotet m/skinke, salat, hvitløkssmør og hvitløksdressing - pinnekjøtt - krabbe,hummer og reker hvis du ikke du har skjønt det elsker jeg også hvitløk!
Gjest 3llie Skrevet 3. august 2004 #2 Skrevet 3. august 2004 Det aller beste jeg kan få er noen skiver av en god gravet laks med sennepsaus og ristet hotell loff med smør.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 3. august 2004 #3 Skrevet 3. august 2004 Sett meg ved et bord som er fullt av indisk mat, så kan jeg spise i timesvis...
~Viva~ Skrevet 3. august 2004 #4 Skrevet 3. august 2004 Kommer veldig an på humøret og dagsformen. Slik som nå i varmen klarer jeg ingenting varm mat. Men er veldig glad i sterk mat da, og uansett hvor mange år som går så er det aldri noe som slår en skikkelig god pizza.
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2004 #7 Skrevet 3. august 2004 Ikke spesielt spennende, men taco, hjemmelaget pizza og biff på restaurant er det lite som slår..
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #8 Skrevet 4. august 2004 Ikke spesielt spennende, men taco, hjemmelaget pizza og biff på restaurant er det lite som slår.. Jeg synes biffen vi lager hjemme er mye bedre! Pizza og taco er alltid godt. Min "stemors" finnbiffgryte. And som er godt tilberedt. (Det klarer jeg ikke selv) Desserter...
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2004 #9 Skrevet 4. august 2004 Jeg synes biffen vi lager hjemme er mye bedre! Pizza og taco er alltid godt. Min "stemors" finnbiffgryte. And som er godt tilberedt. (Det klarer jeg ikke selv) Desserter... Biff er et uløst mysterium for meg. Etter 4 minutter på hver side er den fortsatt rå inne... Har nesten gitt opp å lage det faktisk.
Gjest Esther Skrevet 4. august 2004 #10 Skrevet 4. august 2004 Akkurat nå - med en herlig ferie-tur friskt i minne - en diger, tykk nederlandsk pannekake med eplebiter, kanel og rosiner ... tilbehør IS
Mona Skrevet 4. august 2004 #11 Skrevet 4. august 2004 Biff er et uløst mysterium for meg. Etter 4 minutter på hver side er den fortsatt rå inne... Har nesten gitt opp å lage det faktisk. Det er meg som har skrevet som gjest visst. Ble kastet ut? Tror vi steker biffen lenger, men den er fortsatt ikke gjennomstekt fordet. Men det er vel også den deilige sausen av fløte og sopp som gjør susen!
Tjorven Skrevet 4. august 2004 #12 Skrevet 4. august 2004 Det må være morsomts fersk suppe, kjøtt og løksaus. Nam. Desverre er hun blitt så gammel at hun ikke får til å lage dette lenger. Men disse måltidene kommer jeg alltid til å huske! :-)
Plonk Skrevet 4. august 2004 #13 Skrevet 4. august 2004 SJOKOLADEKAKE!!! En skikkelig saftig og mørk en. Gjerne med bær eller noe annet friskt til...
Gjest Gjesta Skrevet 4. august 2004 #14 Skrevet 4. august 2004 - Fårikål - Sjokoladekake - Jordbær og krem Og en slags kyllingrett med en slags potetmos med urter i som jeg fikk servert på Jonathan i Trondheim....nam..
pusla Skrevet 4. august 2004 #15 Skrevet 4. august 2004 Fårikål, for det orker jeg aldri lage selv her. Ellers ville tapas vært supert nå om dagen. Men bare å få servert mat er gull da :-)
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #16 Skrevet 5. august 2004 Mammas potetball OG pinnekjøtt på julaften!
Lula Skrevet 5. august 2004 #17 Skrevet 5. august 2004 Har ingen favorittrett. Elsker all mat som er riktig tilberedt av gode råvarer :-) Hva jeg har mest lyst på varierer fra dag til dag...
*Emma* Skrevet 5. august 2004 #18 Skrevet 5. august 2004 Julemiddagen!! Ingenting er bedre enn middag på julaften...nammmmmmm!!
Sita Skrevet 5. august 2004 #20 Skrevet 5. august 2004 Kålrulletter, poteter og hvitsaus er det beste jeg får
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå