Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle lage en pizza med kyllingkjøttdeig som et sunnere alternativ til vanlig kjøttdeig. Men er det noe godt? Noen som har prøvd (ikke bare på pxzza)?

Videoannonse
Annonse
Gjest the imp
Skrevet

Kyllingkjøttdeigen er litt mer smakløs enn vanlig kjøttdeig, men spicer du den opp litt med f.eks chili og annet godt krydder blir det veldig bra. Jeg bruker kyllingkjøttdeig akkurat som annen kjøttdeig, men krydrer den litt mer.

Skrevet

Jeg har brukt kyllingkjøttdeig i mossaka. Jeg syntes det ble veldig godt. Hadde moren min på besøk da jeg hadde det til middag. Hun syntes også det passet veldig godt til Mossaka.

Har også laget taco med kyllingkjøttdeig. Helt greit til taco.

Etter min smak tror jeg nok at kyllingkjøttdeig passer til det meste man bruker kjøttdeig til.

Gjest gjest1
Skrevet

Kan ikke si jeg merket noe forskjell...men brukte det på pizza, og jeg krydrer mye..

Skrevet

Slettet av meg selv... :oops:

Begynner vel å bli trøtt....

Skrevet

Jeg laget kjøttsaus og spaghetti med kyllingkjøttdeig og jeg er ikke så fornøyd med smaken..... JEg holder meg til den gode damle jeg!

Skrevet

Jeg har brukt kyllingkjøttdeigen til både gryte og taco, synes den er god jeg. Høres ok ut på pizza også.

Skrevet

Jeg lagde kjøttboller av kalkunkjøttdeig her om dagen, var kjempegodt :)

Skrevet

Typen min har brukt denne i både pizza og burgere, og det har vært kjempegodt. Men tror nok denne kjøttdeigen må krydres noe mer enn den vanlige, ja.

Skrevet

Takk for svar. Prøvde, og kom vel til samme konklusjon som de fleste av dere- må krydres litt mer, men da var det veldig godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...