Gå til innhold

Slottsfjell eller Oslo pride?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har muligheten til å velge en av to her. jeg har barn, og er veldig lite ute å reiser og opplever ting på egen hånd. Men i fjor var jeg på priden i Oslo, og har hele tiden sagt at jeg skulle tilbake dit i år. Det var den flotteste opplevelsen jeg noen gang har hatt. Men, så kom det kjipe. Alle de flotte menneskene jeg møtte i Oslo dro videre til slottsfjellfestivalen, og ut fra bilder og videosnutter derfra å bedømme, så er ikke det noe jeg vil gå glipp av Igjen. Hva gjør jeg, hvor drar jeg? Noen med erfaringer fra begge? Jeg må tenke økonomisk oppi det hele, kanskje noen har gode tips og råd å komme med? Hvor mye penger går med til mat, drikke og evt andre pengeslukende ting? Overnatting kommer da utenom.

Formålet med turen; jeg er singel, skeiv og ute etter fantastiske opplevelser - og å finne kvinnen i mitt liv.

Takker for alt av innspill :)

Videoannonse
Annonse
Gjest krokodillen
Skrevet

du kan i hvert fall regne med å bruke mer lommepenger enn du først antar

Skrevet

Du mener de var noen dager på pride først, for deretter å dra videre til slottsfjell? I så fall så kan du jo gjøre det samme i år, om de du traff skal det? Ville kanskje ikke satset på å dra rett på slottsfjell generelt, det er jo ingen gay-parade, bare en vanlig festival. Det er nok lettere å treffe andre skeive på Pride vil jeg anta.

Eller så er vel kanskje ikke en festival så egnet for å treffe en livsledsager sånn generelt da, men man kan jo være heldig :P

Anonymous poster hash: 5f168...f7b
Skrevet

Vel, jeg ser at jeg har vært svært utydelig her. Veldig utydelig :P

Jeg var på priden i fjor, hadde det utrolig gøy. Ca en mnd etter var den festivalen, og jeg hadde så innmari lyst til å dra dit. Jeg skjønner at priden og den festivalen er to vidt forskjellige ting med to vidt forskjellige konsepter, og jeg hadde i utgangspunktet bestemt meg for pride i år også. Men den festivalen så så innmari bra ut. Jeg skjønner at sjansen er liten for at jeg finner drømmedama i gitt tidsperiode, og at det sannsynligvis ikke har noe å si om jeg er i Oslo eller Tønsberg. Jeg reiser for å ha det hinsides morsomt og bare nyte dagene, så får en evt flørt komme som en bonus. Det har strengt tatt ikke noe å si om områdene er fullpakka av skeive damer eller ikke. Det er vel heller selve oppleggene jeg vil vite mere om. Hva gjorde DITT opphold uforglemmelig bra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...