Gå til innhold

Rettskrivningsmafiaen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

smådyr klinikk.....

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

smådyr klinikk.....

Det er overkommelig å betale der da :fnise: .

Skrevet

Det er overkommelig å betale der da :fnise: .

Ja :fnise:

Skrevet

Jeg er forholdsmessig god på rettskriving men ellers veldig enig i det du skriver her. :)

Anonymous poster hash: 7fee0...0f3

Mener du forholdsvis?

Irriterer meg over de som kaller særskrivingsfeil for orddelingsfeil.. Og jeg irriterer meg over de som ikke klarer særskriving.. Og jeg irriterer meg over de som ikke kan forskjell på og/å, da/når og et/ett. Jeg synes ikke det er en negativ greie å rette på andre (eller bli rettet på selv for den saks skyld..) ettersom språket burde bli bedre ivaretatt. Folk blir jo bare dårligere og dårligere på rettskriving, enda det er en viktig del av vår kulturarv (etter min mening).

Anonymous poster hash: 6e162...627

Skrevet

Mener du forholdsvis?

Irriterer meg over de som kaller særskrivingsfeil for orddelingsfeil.. Og jeg irriterer meg over de som ikke klarer særskriving.. Og jeg irriterer meg over de som ikke kan forskjell på og/å, da/når og et/ett. Jeg synes ikke det er en negativ greie å rette på andre (eller bli rettet på selv for den saks skyld..) ettersom språket burde bli bedre ivaretatt. Folk blir jo bare dårligere og dårligere på rettskriving, enda det er en viktig del av vår kulturarv (etter min mening).

Anonymous poster hash: 6e162...627

Ja. :sjenert:

Skrevet

Forholdsregler - ikke forhåndsregler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...