Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette noe nytt som har skjedd ?

Anonymous poster hash: e154f...7f5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg aldri opplevd. Jeg hadde sagt nei.

Anonymous poster hash: 5c9bc...90e
Skrevet

Jeg har opplevd det noen ganger. Har sagt ja om de godtar at det blir bilde av bakhodet :P

Skrevet

Du får spørre:) Kanskje noen som vil ta vare på en klipp de var fornøyd med? Du kan jo be dem sladde ansiktet om du ikke vil ha det med.

Anonymous poster hash: 15be5...d19
Skrevet

De vil sikkert legge det ut på instagram :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ble spurt om det sist jeg var til frisøren (frisøren var veldig fornøyd med fargen), sa ja jeg, så lenge ansiktet mitt ikke vises. Tror salongen skulle legge det ut på fb-siden sin.

Skrevet

Det har jeg aldri opplevd. Jeg hadde sagt nei.

Anonymous poster hash: 5c9bc...90e

Jeg sa selvsagt nei

Anonymous poster hash: e154f...7f5

Skrevet

Har blitt spurt om det noen ganger når jeg hadde langt hår. De skulle bruke bildene til reklame på hjemmesider og slikt.

Men da hadde jeg hår ned til rett under rompa. Blir ikke spurt nå längre nå som jeg har kort hår :P

Skrevet

Hvis det er til frisørens private portfolio er det greit så lenge ikke ansiktet vises, men til reklame og FB er det blankt nei fra meg. I så fall får de i det minste klippe meg gratis.

Anonymous poster hash: 9c978...cbe
Skrevet

Hvis det er til frisørens private portfolio er det greit så lenge ikke ansiktet vises, men til reklame og FB er det blankt nei fra meg. I så fall får de i det minste klippe meg gratis.

Anonymous poster hash: 9c978...cbe

Ikke sant! hadde jeg fått gratisk klipp og kanskje sminke så jeg så bra ut så hadde jeg gått med på et bilde :fnise:

Skrevet

Mange salonger poster bilder av arbeid de er fornøyde med på instagram og facebook, er vel ikke så veldig nytt akkurat. Synes det er greit å få se arbeid de har gjort før man evt bestiller time. Ser ikke problemet. :)

Anonymous poster hash: f0a8c...8b8
  • Liker 2
Skrevet

det er jo en del salonger som legger ut før/etter bilder på instagram eller facebook, men regner med at de informerer hva bildet skal brukes til før det tas :-) det er jo veldig bra markedsføring for frisøren!

• Liker 1
Skrevet

Har opplevd at venner som er frisører spør om de kan style meg og ta bilde til portfolien sin, men til vanlig frisør går jeg så sjeldent at jeg ikke har opplevd å bli spurt om å bli tatt bilde av der. Kan imidlertid tenke meg at det er ganske normalt i disse tider hvor sosiale medier spiller en såpass stor rolle i dagliglivet. Jeg ville iallfall syntes det var positivt å få se tidligere arbeid dersom jeg skulle finne en frisør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...