AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 La meg først si at jeg elsker mine foreldre og de er verdens besteforeldre for mine barn. Men saken er den at vi er altfor mye sammen. Mine foreldre har ikke et godt forhold og nå som alle barna så og si har flyttet hjemmefra,og jeg er den eneste av oss som har barn, så føler jeg at jeg må være der mye med mine barn slik at de ikke er ensomme. Jeg vet at de elsker å ha oss på besøk, og mine barn elsker å være der. Men jeg blir så sliten av å være der. Jeg hater å se at mine foreldre er uhyggelige mot hverandre og barna mine blir veldig bortskjemte og jeg ser at gutten min på 5 egentlig blir litt sur og vanskelig nettopp pga mangelen på regler. Jeg blir hele tiden dratt mellom min mann som ikke syntes vi skal være der så mye, han merker at jeg er superstressa og smådeprimert etter besøkene men samtidig har jeg så dårlig samvittighet og syntes synd på mine foreldre! Dette var kort fortalt. Men jeg føler at jeg må vekk og bare være oss!!Anonymous poster hash: 10220...5c5
Millimani Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 Hør på mannen din. Det er ikke verre enn at dere korter ned på besøkene hos dine foreldre. Det klarer dere helt fint når dere bare går inn for det
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #3 Skrevet 13. januar 2015 Neimen kan dere ikke kutte ned på besøkene? Jeg har også slike foreldre og hadde de samme tankene når jeg fikk barn.. Men har gradvis gått lengre og lengre tid mellom hver gang vi drar på besøk. Nå er vi der ca to-fire ganger i mnd, oftere om det trengs og mindre om vi er opptatt. Løsriv deg fra tankene dinee! Dere trenger da ikke flytte for å ha en unnskyldning.Anonymous poster hash: 3b9da...f8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå