Gå til innhold

Blææh. Brannmann-klisje-drømmen min brast

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå var den snakk om den skadede her da og ikke brannmannen. Så vedkommende har nok ikke verneklær som veier mange kilo på seg.

Anonymous poster hash: 1f652...f3b

Forsto det, men brannmannen må da likevel bære vekten av sitt eget sikkerhetsutstyr

Anonymous poster hash: 24dcb...ec9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neste gang så er det sikkert 3 kvinner som må ut, så da må de ta en hver og du får drømmen din utfylt igjen.

Hihi. Sant det:) håper det kommer på tv!

Anonymous poster hash: 1f652...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsto det, men brannmannen må da likevel bære vekten av sitt eget sikkerhetsutstyr

Sikkerhetsutstyr?! Og jeg som trodde brannmenn løp inn fryktløst inn i flammene i bar, glinsende overkropp smurt inn med olje.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkerhetsutstyr?! Og jeg som trodde brannmenn løp inn fryktløst inn i flammene i bar, glinsende overkropp smurt inn med olje.

Og tar seg god tid der inne. Spørsmålet "Går det bra?" er viktig, før man starter en samtale som varer 10 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De siste kveldene har jeg kost meg med "Livet på brannstasjonen" miniserien på youtube. Masse kjekke karer der ;)

Men i går skulle de ha røykøvelse på en gammel skole og røykdykkerne skulle søke seg frem til en kvinne som spilte bevisstløs i røyken. Da de skulle ut måtte tre mann dele på å bære henne, en helt normalvektig kvinne ut av lokalene..tre sterke veltrente menn.

Og jeg som alltid har trodd at man blir båret ut i ett par store sterke mannearmer, akkurat som på film...det skjer visst ikke. Noe veldig usexy over det å hale og slite på en kvinne liksom :fnise: Greit at dødvekt er tungt, men likevel...ble litt skuffet.

Anonymous poster hash: a23cb...a27

Du får sette din lit til spillefilmer der skuespillerne er stappa fulle i steroider, men som likevel løfter isoporbjelker og slikt fordi forsikringsselskapet vil spare penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
AnonymBruker

Hvorfor bruke 70 kilo som en slags vektstandard? De aller fleste normalvektige menn over en viss høyde veier jo mer enn 70 kilo. Og så finnes det mange overvektige kvinner og menn. Tenker ikke brannvesenet å redde disse?

Anonymkode: b2ecb...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...