Gå til innhold

Blææh. Brannmann-klisje-drømmen min brast

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste kveldene har jeg kost meg med "Livet på brannstasjonen" miniserien på youtube. Masse kjekke karer der ;)

Men i går skulle de ha røykøvelse på en gammel skole og røykdykkerne skulle søke seg frem til en kvinne som spilte bevisstløs i røyken. Da de skulle ut måtte tre mann dele på å bære henne, en helt normalvektig kvinne ut av lokalene..tre sterke veltrente menn.

Og jeg som alltid har trodd at man blir båret ut i ett par store sterke mannearmer, akkurat som på film...det skjer visst ikke. Noe veldig usexy over det å hale og slite på en kvinne liksom :fnise: Greit at dødvekt er tungt, men likevel...ble litt skuffet.

Anonymous poster hash: a23cb...a27
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Buhu, for en nedtur..

Skrevet

Trodde av en eller annen grunn (helt til jeg så underforumet) at dette skulle handle om å kjøre brannbil.

For det skuffet meg også.

• Liker 1
Skrevet

Buhu, for en nedtur..

Ja faktisk

Anonymous poster hash: 1f652...f3b

Skrevet

For et fælt liv du må ha... :( Kondolerer.

Anonymous poster hash: 66a54...7b8

Skrevet

Hehe :)

Anonymous poster hash: 38af9...78d
Skrevet

Jeg satser på supermann jeg. Ja, for han er nå hvertfall virkelig. *drømmer*

Skrevet

Haha, omg!! skeptisk til å gå inn i en tråd som dette men heldigvis overlevde klisjeene mine den tunge realiteten. :danse:

Anonymous poster hash: 8d405...d97
Skrevet

De har vel HMS-regler de som alle andre. Ikke noe poeng i å ødelegge ryggen for å opprettholde en illusjon.. :P

• Liker 2
Gjest Salvesen
Skrevet

De har vel HMS-regler de som alle andre. Ikke noe poeng i å ødelegge ryggen for å opprettholde en illusjon.. :P

Huff. Ingenting ødelegger romantikken som HMS.

• Liker 19
Skrevet

Huff. Ingenting ødelegger romantikken som HMS.

Hehehe!

Skrevet

En livløs kropp er tung og uhåndterlig. Litt som en sekk poteter. Samtidig er det mer oksygen nærmere gulvet enn i skulderhøyde, så de som blir bært ut blir ofte dratt.

Beklager at virkeligheten ikke stemmer overens med Hollywood :-)

Anonymous poster hash: c53b2...98f

Skrevet

respekten for kvinner revner mer og mer.

Anonymous poster hash: c7014...353
Skrevet

De siste kveldene har jeg kost meg med "Livet på brannstasjonen" miniserien på youtube. Masse kjekke karer der ;)

Men i går skulle de ha røykøvelse på en gammel skole og røykdykkerne skulle søke seg frem til en kvinne som spilte bevisstløs i røyken. Da de skulle ut måtte tre mann dele på å bære henne, en helt normalvektig kvinne ut av lokalene..tre sterke veltrente menn.

Og jeg som alltid har trodd at man blir båret ut i ett par store sterke mannearmer, akkurat som på film...det skjer visst ikke. Noe veldig usexy over det å hale og slite på en kvinne liksom :fnise: Greit at dødvekt er tungt, men likevel...ble litt skuffet.

Anonymous poster hash: a23cb...a27

Prøvd ¨å bære 70 kilo før?

Anonymous poster hash: b77a2...1d5

Skrevet

Tråden er ryddet for bilder med opphavsrett og svar til dette.

Frk.K, mod.

Skrevet

Pluss 20-30 kilo avhengig av drakttype og ekstrautstyr.

Anonymous poster hash: 24dcb...ec9

Skrevet

"Prøvd å bære...ditt og datt"...

Herregud tror virkelig dere som er helt i "sjokk her og kommer med masse detaljer om realiteten" at det er interessant i en slik tråd? :rolleyes::klo:

Brannmenn :wow::wow:

Anonymous poster hash: fb5de...6cd
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har prøvd hundre, men det var ikke lett, trengte hjelp av en isoporbit til slutt.

Skrevet

Pluss 20-30 kilo avhengig av drakttype og ekstrautstyr.

Anonymous poster hash: 24dcb...ec9

Nå var den snakk om den skadede her da og ikke brannmannen. Så vedkommende har nok ikke verneklær som veier mange kilo på seg.

Skrevet

Neste gang så er det sikkert 3 kvinner som må ut, så da må de ta en hver og du får drømmen din utfylt igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...