Gå til innhold

Parajumpers Lightweight Juliet 6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! er det noen her som har Jakken Juliet 6 fra Parajumpers og som vet hvordan den er i størrelsen? Skal bestille meg en på nett i og med de ikke lengere har den i butikk.

Noen som har den og som vet hvordan den er i størrelsen? Setter utrolig stor pris på hjelpen jeg får!

LINK TIL JAKKEN:

http://www.parajumpers.it/en/pjs-woman/jacket/super-lightweight/juliet6-woman-22699.html

Anonymous poster hash: dd9ee...71a
Skrevet

Hadde den jakken før, men byttet over til Alisee 6 (mye mer fornøyd med den) . Begge er helt vanlige i størrelsen :) Vinterjakkene er litt store i størrelsen, men disse er helt vanlige.

Anonymous poster hash: 5cf02...e92
Skrevet

Hadde den jakken før, men byttet over til Alisee 6 (mye mer fornøyd med den) . Begge er helt vanlige i størrelsen :) Vinterjakkene er litt store i størrelsen, men disse er helt vanlige.

Anonymous poster hash: 5cf02...e92

Du vil si den er helt normal i størrelsen? mange påstår den er litt liten.... :/ jeg ligger i mellom M og L, tror kanskje jeg må gå for L?

Anonymous poster hash: dd9ee...71a

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Røyter jakken?

Henger meg på, røyter den?

Akkurat kjøpt meg en Geena 6, antar at om juliet røyter så gjør vel min det og..

Skrevet

Henger meg på, røyter den?

Akkurat kjøpt meg en Geena 6, antar at om juliet røyter så gjør vel min det og..

Kjøpte meg også akkurat en Geena, den røyter veldig!!

Skrevet

Kjøpte meg også akkurat en Geena, den røyter veldig!!

æsj jeg merket det, fikk den i går.. ser jo lurvete ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...