AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 Jeg er en kvinne i midten av 30-årene på utkikk etter en seriøs mann for et langvarig forhold.Jeg har ingen barn,et ganske bra utseende og høyere utdanning.Har prøvd Møteplassen en stund,men det har ikke klaffet helt for min del.Synes det er så mange raringer der. Noen som har tips til andre datingsider? Er Zoosk og Badoo helst for dem i 20-årene?Jeg synes de ser litt "fjortisaktig" ut. Har hørt mye positivt om Sukker,noen som har flere erfaringer derifra,og hva med Match? Jeg har bare råd til å være betalende medlem ett sted ad gangen. Anonymous poster hash: 77b78...bd1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #3 Skrevet 13. januar 2015 Tinder, gratis og funker for mange Jeg har vurdert Tinder,men jeg er ikke så aktiv på Facebook.Har relativt få kontakter og lite bilder der. Er ikke en fyldig FB-profil litt av forutsetningen for å bruke Tinder,og tiltrekke seg oppmerksomhet? ts Anonymous poster hash: 49931...a35
Gjest Winza Skrevet 13. januar 2015 #4 Skrevet 13. januar 2015 Jeg har vurdert Tinder,men jeg er ikke så aktiv på Facebook.Har relativt få kontakter og lite bilder der. Er ikke en fyldig FB-profil litt av forutsetningen for å bruke Tinder,og tiltrekke seg oppmerksomhet? ts Anonymous poster hash: 49931...a35 Isåfall kan jeg anbefale hot or not, det er samme oppsett som tinder, er visstnok forfølgeren med og man kan lage en konto uten facebook 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #5 Skrevet 13. januar 2015 Jeg har prøvd Møteplassen og Sukker. Jeg opplevde mennene på Sukker som mer seriøse og var på flere dater før jeg fant han jeg er sammen med nå. Jeg tror nøkkelen til nettdating er tålmodighet uansett hvor man lager profil, men jeg kan anbefale Sukker varmt Tinder og sånt har jeg aldri prøvd, men for min del virker det rart å gå så til de grader etter utseende... Anonymous poster hash: 22e75...0ed 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #6 Skrevet 13. januar 2015 Jeg har vurdert Tinder,men jeg er ikke så aktiv på Facebook.Har relativt få kontakter og lite bilder der. Er ikke en fyldig FB-profil litt av forutsetningen for å bruke Tinder,og tiltrekke seg oppmerksomhet? tsAnonymous poster hash: 49931...a35 Tinder bruker bare noen av bildene dine (du velger hvilke selv), fornavn og alderen din. Den viser også hvis du og de andre har noen felles "likes".Anonymous poster hash: b3323...c9e 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #7 Skrevet 13. januar 2015 Registrerte meg på Badoo og ble bombet med 100 meldinger på under 24 timer. Så utvalgte var stort i forhold til sukker og tinder.Anonymous poster hash: 97ff6...c7f 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #8 Skrevet 13. januar 2015 Registrerte meg på Badoo og ble bombet med 100 meldinger på under 24 timer. Så utvalgte var stort i forhold til sukker og tinder.Anonymous poster hash: 97ff6...c7f Var det mange som bare er ute etter sex og tilfeldige forhold? ts Anonymous poster hash: 49931...a35
Gjest Winza Skrevet 13. januar 2015 #9 Skrevet 13. januar 2015 Registrerte meg på Badoo og ble bombet med 100 meldinger på under 24 timer. Så utvalgte var stort i forhold til sukker og tinder.Anonymous poster hash: 97ff6...c7f Gud så heldig du er, jeg får aldri noensinne meldinger fra noen på datingsider ): Liker ikke at kvinner skal gjøre seg så hard to get, dem burde jo ta initiativet også noen ganger, ikke bare forventa at menna skal sende meldinger til dem hele tiden... 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #10 Skrevet 13. januar 2015 sukker har klar de mest normale og gode mennene og utvalget jeg har kommet over ihvertfall. Anonymous poster hash: d8e25...a0b 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #11 Skrevet 13. januar 2015 Gud så heldig du er, jeg får aldri noensinne meldinger fra noen på datingsider ): Liker ikke at kvinner skal gjøre seg så hard to get, dem burde jo ta initiativet også noen ganger, ikke bare forventa at menna skal sende meldinger til dem hele tiden... Men menn GJØR jo nettopp det, altså sender meldinger til damene hele tiden. Så de forventer bare det som faktisk skjer. Anonymous poster hash: 511b7...558 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #12 Skrevet 13. januar 2015 Var det mange som bare er ute etter sex og tilfeldige forhold? tsAnonymous poster hash: 49931...a35 Har kanskje fått 2-3 sex forespørsler bare. Mulig mange andre hadde samme tanken. Det er ikke så mange jeg har svart enda da det ikke var alle som oppfylte mine "kriterier" (hvor de bor/alder/om de har barn o.l)Anonymous poster hash: 97ff6...c7f
Gjest Winza Skrevet 14. januar 2015 #13 Skrevet 14. januar 2015 Men menn GJØR jo nettopp det, altså sender meldinger til damene hele tiden. Så de forventer bare det som faktisk skjer. Anonymous poster hash: 511b7...558 Hva?
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #15 Skrevet 14. januar 2015 Har du prøvd kvinneguiden.no? Hehe... Var det et hint? Anonymous poster hash: 49931...a35
vannm75 Skrevet 14. januar 2015 #16 Skrevet 14. januar 2015 (endret) Var det et hint? Anonymous poster hash: 49931...a35 [/quote Der traff du hodet på spikeren ;-) om du søker en voksen, moden, reflektert og aktiv mann;-) klarer du å la være....;-) Endret 14. januar 2015 av vannm75
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #17 Skrevet 14. januar 2015 Hehe;) Hvor i landet holder du til da? Jeg bor i Bergen. Anonymous poster hash: 49931...a35
vannm75 Skrevet 14. januar 2015 #18 Skrevet 14. januar 2015 Hehe;) Hvor i landet holder du til da? Jeg bor i Bergen. Anonymous poster hash: 49931...a35 Det kunne vært mye værre.. Haugesund her... ;-) send gjerne en priv mld ;-)
Karolius Kroktan Skrevet 14. januar 2015 #19 Skrevet 14. januar 2015 Jeg er en kvinne i midten av 30-årene på utkikk etter en seriøs mann for et langvarig forhold.Jeg har ingen barn,et ganske bra utseende og høyere utdanning.Har prøvd Møteplassen en stund,men det har ikke klaffet helt for min del.Synes det er så mange raringer der. Noen som har tips til andre datingsider? Er Zoosk og Badoo helst for dem i 20-årene?Jeg synes de ser litt "fjortisaktig" ut.Har hørt mye positivt om Sukker,noen som har flere erfaringer derifra,og hva med Match?Jeg har bare råd til å være betalende medlem ett sted ad gangen. Anonymous poster hash: 77b78...bd1 Ikke noe annet tips enn å LIGGE LAAANGT UNNA Be2! Nærmest umilig å melde seg av der, og imellomtiden forsyner de seg av kredittkortet for et år i om gangen.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #20 Skrevet 14. januar 2015 Hold deg langt unna Tinder / Hot or Not dersom du har lyst til å bli oppfattet som en seriøs person. Sukker er nok den siden med flest brukere i Norge, vil jeg tro, så den er nok det beste valget. Anonymous poster hash: 0be79...aff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå