^me^ Skrevet 3. august 2004 #1 Skrevet 3. august 2004 jeg ville bare vite hvilken is du liker best? jeg elsker royal isene, de er kjempe gode! her er en oversikt over isene du finner i isboksen i nærbutikken din: http://www.hennig-olsen.no/ http://www.diplom-is.no/index.gan?id=1067&subid=0 om din yndling is ikke var her gjør det ingenting.
~Viva~ Skrevet 3. august 2004 #2 Skrevet 3. august 2004 Liker godt Royal Mandel og Snickers is. Også er jeg innmari glad i sånn fløteis med sorbet rundt.
Gjest Gjesta Skrevet 3. august 2004 #3 Skrevet 3. august 2004 Kræsj pink! :slurp: (har fått inntrykk av at den isen blir sjeldnere og sjeldnere å finne...)
^me^ Skrevet 3. august 2004 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2004 hehe, lik smak som meg du da viva hehe..bestevenninen min er forferdelig glad i kresh pink, hun også sliter med og finne isen enkelte plasser :-x
Gjest Lea Skrevet 3. august 2004 #5 Skrevet 3. august 2004 Royal-isen med mandel og sjokolade (begge i sånt belegg rundt). Noen ganger får jeg dilla på iser som er kopier av en eller annen sjokolade: Snickers-is, Raider-is og Japp-is. Men ingenting slår tre kuler med Mövenpick.
glaciera Skrevet 3. august 2004 #7 Skrevet 3. august 2004 Italiensk-type is fra Kulinaris sine vogner i Oslo sentrum! Kokos-sorbeten hevder seg i tet, tett fulgt av blodappelsin...
Cilla Skrevet 3. august 2004 #8 Skrevet 3. august 2004 Liker aller best kroneis med jordbær. Spesielt god er den når man kommer til sjokoladen i bunn
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #9 Skrevet 3. august 2004 Sunrise! Ser dog ikke ut til at de har den i butikken lenger. :-(
ringblomst Skrevet 3. august 2004 #11 Skrevet 3. august 2004 Elsker is, så jeg har ikke bare en favoritt - saftis: Frisk-is sandwich: Hennig Olsen sin krone-is: pistasj ispinne fløte: royal med mandel eller sol-is 2-liter is: sørlandsis sjokolade med sjokoladebiter 1-liter is: Er det Royal karamell den heter?
trøll Skrevet 3. august 2004 #12 Skrevet 3. august 2004 Krone is med pistasj fra Hennig Olsen En gammel favoritt er splitt fra Diplom is, synd den ikke selges lenger.
dreamy Skrevet 3. august 2004 #13 Skrevet 3. august 2004 Boston sjokolade is fra Hjem is bilen.. Nam nam.. den er så god at jeg ikke vil dele den med noen ... Må ikke glemme Cappucino-is.. Kjempegod.
Gjest Tex Skrevet 3. august 2004 #14 Skrevet 3. august 2004 Jeg elsker nesten all is! Ikke grønn, da, den er ikke noe god.... Men vanilje med sjokoladebiter, eller peanøtt-is, eller litt sånn jåleis fra Haagen daaz og så videre... Kommer aldri til å glemme den sinnsykt gode isen vi fikk i Paris, ekte italiensk fløteis som bare smeltet på tungen..... Milk-shake er heller ikke å forakte, en overmoden banan mixet med 50/50 melk og fløte, samt tre digre kuler vanilje med sjokoladebiter, summ summ..... Slurp. *søren at det er midt på natten og alle her sover* :-?
Gjest Eir Skrevet 3. august 2004 #15 Skrevet 3. august 2004 Sørlandsis er desidert best, mine favoritter er med sjokoladebiter og pistasj. Av pinneis er det enten Kroneis, eller saftis som Frisk-Is eller Yes. Og er det bare meg som savner den gode gamle Pæreisen?
silja Skrevet 3. august 2004 #16 Skrevet 3. august 2004 Og er det bare meg som savner den gode gamle Pæreisen? men Diplom har kommet med en pæreis i år, som jeg synes er så god - har fått dilla... dessuten har den norske isbilen også pæreis. men den gode gamle -med sjokolade- den var god den
Gjest Eir Skrevet 3. august 2004 #17 Skrevet 3. august 2004 men Diplom har kommet med en pæreis i år, som jeg synes er så god - har fått dilla... dessuten har den norske isbilen også pæreis. men den gode gamle -med sjokolade- den var god den Oi, takk for tipset, den har jeg ikke sett, den må prøves ut!
magolia Skrevet 4. august 2004 #18 Skrevet 4. august 2004 Daim Balltop!!! ..og Dream Dobbel Karamell........ .....og McFlurry med daim..........
Gjest Tex Skrevet 4. august 2004 #19 Skrevet 4. august 2004 På pinne er det helt klart Creme Chocolat....
Mona Skrevet 4. august 2004 #20 Skrevet 4. august 2004 Veldig glad i pistage is. Men er det ikke å få kjøpt i butikken lenger uten sjokolade i? Har ikke sett det på laaange tider. Også fikk jeg milkshake av bananis med sjokolade i en isbar. Det var altfor godt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå