Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 28. juni 2002 #1 Del Skrevet 28. juni 2002 Har du piercing? Isåfall, hvor? Og hva synes du om å ha det på intime steder? Gjør ikke det helvetes vondt? Jeg har en blå en i nesen og en bolt i navlen. Jeg fikk det for ca 1 1/2 år siden, og siden fulgte mange av mine venner/venninner opp med å gjøre det samme. Det har blitt like vanlig som mobiltelefoner, og det er sjelden du hører at piercing er ukult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Ironic~Tiger~ Skrevet 28. juni 2002 #2 Del Skrevet 28. juni 2002 Piercing kan være skumle greier. Jeg har ikke piercing selv,(har hatt i øvre del av øret hvis det teller 8) ) jeg skulle egentlig ta en i navelen, men jeg liker ikke at folk stikker nåler i meg, det kan gjøre vondt vettu So I chickened out! Her er nyttig info om: Hvordan unngå problemer: http://www.sol.no/cgi-bin/cgo/C1_lommelege...99_99aks002.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 28. juni 2002 #3 Del Skrevet 28. juni 2002 Fant ikke et alternativ som passet jeg. Synes ta det er OK med piercing på andre, men på meg passer det liksom ikke. Er ikke redd for smerte eller noe, men det er liksom ikke helt meg likevel. Ikke bryr jeg meg noe om at det er "ut" heller. Kunne tenkt meg en liten tatovering da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 28. juni 2002 #4 Del Skrevet 28. juni 2002 Det var to alternativ til, men de kom visst ikke med. De var "Nei, det passer ikke for meg" og "Nei". Men sånn går det når man ikke er så flink som man later som! :blunke: Tatovering er kult. Spesielt hvis de er rett over der rumpa starter. Hvordan har du lyst på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 28. juni 2002 #5 Del Skrevet 28. juni 2002 Nop... har ingen piercing... og kommer vel aldri til å få noen heller.. men har en liten tatoering da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 28. juni 2002 #6 Del Skrevet 28. juni 2002 Jeg kunne tenkt meg en liten tatovering i nakken, sånn litt på siden av skulderen liksom. Vet ikke helt hva jeg vil ha... derfor har det ikke blitt noe av ennå. Tenkte en stund på Tommy og Tigern, men det blir litt for mye tror jeg. Rose, hjerte og sånt er utelukket. Det får da være grenser på hvor mange man skal kopiere. Og jeg skal heller ikke ha krypdyr eller navn på noen. Jeg så en annen tråd her at man kunne tatovere et poteavtrykk, kjempesøtt, men jeg er redd det bare vil se ut som en klase med føflekker etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fia Skrevet 28. juni 2002 #7 Del Skrevet 28. juni 2002 jeg svarte nei, men det er fordi jeg synes det er stygt - men egentlig så bryr jeg meg ikke om hva andre har. Men hvis dere har i brystvorten og har planer om å få barn, så kan dette skape problemer - bare en liten advarsel jenter :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2002 #8 Del Skrevet 28. juni 2002 Jepp, jeg hare en sånn her: http://www.wildatart.no/pbl/ear-barbell.jpg Er kjempefornøyd med min! Tok den ikke fordi det var "kult", men fordi jeg hadde lyst på noe annet enn et vanlig hull i øret. Elsker min, og har planer om å ta en til, nemlig en sånn her: http://www.wildatart.no/pbl/tragus-m-labret.jpg Liker det ikke når det sitter på andre steder enn i øret selv egentlig! Det blir litt for mye... Og snart skal jeg tatovere en liten flodhest på ankelen... Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 28. juni 2002 #9 Del Skrevet 28. juni 2002 Yepp, jeg har en piercing i puppeluppen min, og er kjempestolt av den! :D Men jeg har kun i den ene, nettopp fordi jeg er redd for at det skal ha noe å si når jeg får barn.. Vil ikke være en "sånn en" som ikke ammer, så jeg tør bare ha i den ene. Synes dessuten det er penest. Litt sånn sjarm liksom! Og så har jeg en tattovering over rumpa/på ryggen. Kjempestolt av den også...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ana Skrevet 28. juni 2002 #10 Del Skrevet 28. juni 2002 Har piercing i navlen (veeldig uvanlig ikke sant!). Tok den for 5 år siden, da jeg var 14 år (brukte av komfepengene!). Hadde lenge lyst på flere, men fant liksom ingen andre steder som passet... Også har jeg 7 hull i ørene, hvis det teller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2002 #11 Del Skrevet 28. juni 2002 Kan noen svare på dette? Hvordan unngår dere betennelse? Hva renser dere med og hva gjør dere om dere får betennelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 28. juni 2002 #12 Del Skrevet 28. juni 2002 Jeg har en piercing i navlen(stang) og kan ikke leve uten. Tok den for snart 6 år siden (96') og den er blitt en del av meg. Til gjest over: Jeg renset 3 ganger om dagen de første 2 mnd. med klorhexidin(tror det er sånn det skrives :oops: ) og var nøye med å være ren på fingrene når jeg skulle rense. Fikk forbud mot å bade i 3 mnd pga infeksjonsfare. Jeg fikk ikke betennelse, men fikk beskjed om å komme tilbake dit hvor jeg tok den hvis jeg fikk mye verk og vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 30. april 2003 #13 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg har to piercinger i navlen, en i brystvorten, en i overleppen og en i tungen. Og en bolt/stang på tvers av øret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. april 2003 #14 Del Skrevet 30. april 2003 Har ingen jeg, men jeg har hatt i nesa og har lyst til og få det igjen. MEN da er det snakk om en liten diskret en, ikke noe ring og svære saker. Da jeg hadde bytta jeg mellom en flat sølvdelfin som hadde form som en halvmåne og en liten gulldobb. Det holder for meg. Noen andre plasser blir det neppe. Ikke i ørene engang for det synes jeg ikke jeg kler. Skal ikke ha noe tatovering heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 30. april 2003 #15 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg har en i navlen.. Også har jeg et hull i hvert øre, men jeg bruker aldri noe øredobb eller noe.. Bare hvis jeg skal være fiiin :D Har lyst på en liten piercing i venstre brystvorte og i tunga, men jeg vet ikke om jeg tør.. Gjør det jævlig vondt, dere med erfaring?? jamie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 30. april 2003 #16 Del Skrevet 30. april 2003 Har ikke piercing, men hvis jeg skulle hatt noen plass så hadde det blitt i navelen. Synes det er stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 1. mai 2003 #17 Del Skrevet 1. mai 2003 Nå har jeg bare i navlen. Den har på en måte blitt en del av meg,håper bare at jeg greier å ta den ut før det blir krampaktig. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mere Te Skrevet 1. mai 2003 #18 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg liker generelt ikke piercing. Syns det var litt stilig i øyebrynet for 10 år siden da ikke "alle" hadde det (eller i nesevingen). Nå er det veldig lite spesielt, mens det før vitnet om en litt vågal og individuell personlighet, vitner det nå om en som følger strømmen og gjør det alle andre gjør og det er skikkelig ukult. Det samme gjelder tattovering. (når det gjelder piercing i tunga: at dere tør!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 1. mai 2003 #19 Del Skrevet 1. mai 2003 Har lyst på en liten piercing i venstre brystvorte og i tunga' date=' men jeg vet ikke om jeg tør.. Gjør det jævlig vondt, dere med erfaring??[/quote'] Tungen er ikke vond, men brystvorten var litt verre. Men det er bare snakk om et sekund, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 1. mai 2003 #20 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg har ikke piercing(bortsett fra hull i ørene...ett i det ene, to i det andre).. Men har tatovering da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå