Livets datter Skrevet 22. mai 2003 #41 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg har en piercing i navlen(stang) og kan ikke leve uten. Tok den for snart 6 år siden (96') og den er blitt en del av meg. Jeg bare kopierer denne, jeg. Det var akkurat dette jeg skulle skrive, bortsett fra at jeg tok den i 1995. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 22. mai 2003 #42 Del Skrevet 22. mai 2003 Har en bolt i navlen.. Hatt den i over 4 år, og tok det fordi jeg syntes det var kult. Og siden jeg er ekstremt redd for nåler, klarte jeg å bevise for meg selv at jeg klarer å ta meg sammen... Piercing åp intime steder er ikke noe for meg.. Har ei venninne som har det og hun sa det gjorde sinnsynkt vondt. Skjønner ikke helt poenget med å ha et smykke der jeg da.. For ikke å snakke om infeksjonsfaren!! Men smaken er som baken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 22. mai 2003 #43 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg har piercing i navlen. Tatt for noen år siden. Er veldig glad i den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 22. mai 2003 #44 Del Skrevet 22. mai 2003 Har ingen piercinger eller tatoveringer nå, men jeg har hatt flere piercinger tidligere. Har hatt tre ganger i navlen (første gangen ble den borte etter en fest :oops: andre gangen ble den tatt bort pga en kjæreste og siste gangen fikk jeg betennelse.) Nå har jeg en kul i navlen der ringen var, for det var ring jeg hadde alle gangene. Jeg har hatt på begge sider av nesa, både ringer og perler og annet dill. Først tok jeg på høyre side, men måtte ta ut pga at jeg ikke fikk renset skikkelig da jeg ble skikkelig sjuk en gang. Fikk da en liten kul på innsiden av nesa (vises ikke utenpå såklart), men den ble heldigvis borte etterhvert. Den tok jeg faktisk på piercingstudio i Trondheim som brukte pistol!! Så tok jeg på venstre side av nesa, gjorde det selv. Men syntes ikke det ble noe pent, så jeg tok den ut ganske fort. Tok igjen senere på piercingstudio som faktisk piercet. Hadde det lenge, helt til jeg ble lei. Det finnes ikke arr på noen av sidene av nesa mi, vises ikke at jeg har hatt noe der. Så tok jeg piercing i venstre øyenbryn en gang, ei venninne gjorde det på meg fordi hun hadde vært i USA og tatt noe sånn kurs på det. Våkna opp etter fest med piercing i øyenbrynet... Men den distraherte meg så fælt, satt og kikka opp på den hele tiden, det sto liksom noe ut over øynene mine... Så den ødela konsentrasjonen min nesten :oops: så jeg måtte ta den ut.... Hadde den max 1 uke eller noe, så det rakk ikke bli arr der heller. Hadde egentlig to hull i hvert øre, men måtte ta ut de øverste fordi den personen som hadde gjort det (skøt med pistol, ikke pierca) bomma så det ble bare vondt og betent. Har fortsatt de to "vanlige" hullene som ganske mange har. Vil ha en liten tatovering en dag, men jeg tenker og tenker masse på hva slags jeg vil ha.. Skal jo være der fro evig... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 23. mai 2003 #45 Del Skrevet 23. mai 2003 Sånn bolt tvers i gjennom øret er STYGT! Synes jeg, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 23. mai 2003 #46 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg har tidligere hatt piencing i nesa, men nå er det 2 år siden jeg bestemte meg for å ta den ut. Var kjempefornøyd når jeg fikk det gjort, men jeg kunne aldri tenke meg piercing noe sted nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. mai 2003 #47 Del Skrevet 23. mai 2003 Har ikke piercing og vil ikke ha. Syns ikke det er noe fint. Andre får stikke seg akkurat hvor de vil, men ikke denne jenta Har derimot en flott tatovering på korsryggen - rett over der rumpa begynner. Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 23. mai 2003 #48 Del Skrevet 23. mai 2003 Synest alle percing er usmaklig. Syns det ser urent ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå