Gjest Diva Skrevet 1. mai 2003 #21 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg hadde piercing i navlen, men måtte ta den ut for drøye to år siden :cry: :cry: :cry: :cry: Den vokste ut, så jeg hadde ikke så mye valg egentlig. Men trist var det,- den var blitt en del av meg og jeg hadde flere flotte barbeller.... Skulle ta en ny igjen i vinter, men da pierceren så arret fra forrige gang, mente han at det ikke var lurt å ta ny piercing i det samme arret. Det kunne føre til problemer etterhvert med utvoksing osv igjen. Så da ble jeg lei meg, men kunne jo ikke dra derfra tomhendt Så jeg fikk piercingduden til å ta et hull øverst oppe i brusken i hvert øre for meg. Så nå har jeg tre hull i hvert øre,- de to nederste på hvert er tatt med pistol, mens det øverste i hvert øre, er piercet. Det er i allefall kjempefint! Men jeg skulle gjerne hatt piercing i navlen igjen. *sukke* Noen her som har tatt omigjen i navlen på tross av arr ? Noen som har tatt på siden av arret ? Noen som har tatt på undersiden / nedsiden av navlen i stedet ? Har vurdert det litt..... Skulle gjerne hatt tatovering, enten ved korsrygg / trusekant eller på siden av leggen ned mot ankelen, så den synes ved bruk av capribukser : - ) Men jeg har ikke kommet noen vei ennå, er vel for pysete ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg 79 Skrevet 1. mai 2003 #22 Del Skrevet 1. mai 2003 (når det gjelder piercing i tunga: at dere tør!!!!) Hva mener du med det? :o Jeg har i nesen en bitteliten søt diamant, Har hadd den ca 7 år Så har jeg i tunga, har hadd den i ca 4 år. Har aldri vært plaget med den.Var ikke veldig vondt og ta den, men kjennte det jo Har og 3 tatoos, tok 2 for ca 4 år siden og den siste for ca 1 mnd siden, skal bare ha 1 til. Og da er det stopp,med tatoos. :-? Skal ha piercing i brystvorta og, men det blir etter sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 1. mai 2003 #23 Del Skrevet 1. mai 2003 Men jeg skulle gjerne hatt piercing i navlen igjen. *sukke* Noen her som har tatt omigjen i navlen på tross av arr ? Noen som har tatt på siden av arret ? Noen som har tatt på undersiden / nedsiden av navlen i stedet ? Har vurdert det litt..... En venninne av meg, som jeg sikkert har fortalt ang. piercing før hadde en i navlen som vokste ut. Hun fikk ta på nytt, men hun fosseblødde, og det var ikke særlig godt akkurat. Så hun endte opp med å ta en i nedre navledel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 1. mai 2003 #24 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg hadde en ring i noen år helt til jeg byttet til bolt i fjor sommer.Er en blå stein jeg går med. Er så glad i blått. Vet ikke når jeg kommer til å ta den bort.Men vil ha den så lenge jeg kan . Har tenkt veldig på at jeg vil ha en liten dobb i nesa men er litt usikker. Er redd for om det blir et stort, stygt arr der når jeg tar den ut. Er mer opptatt av ansiktet.. Men jeg har kjempe lyst til å ta i nesa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 1. mai 2003 #25 Del Skrevet 1. mai 2003 Glemte å si at jeg har bolt i navelen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg 79 Skrevet 1. mai 2003 #26 Del Skrevet 1. mai 2003 Har tenkt veldig på at jeg vil ha en liten dobb i nesa men er litt usikker. Er redd for om det blir et stort' date= stygt arr der når jeg tar den ut. Er mer opptatt av ansiktet.. Men jeg har kjempe lyst til å ta i nesa. Jeg har i nesen bitteliten dobb, når jeg tar den ut vises ikke hullet. :D Har uten bakdel så jeg tar den ut hver gang jeg vasker ansiket og når jeg dusjer da. Når jeg tok den fikk jeg i en stor jævlig øredobb i, tok med sånn pistolgreier i et parfymeri. Hadde den i kun 2 dager, så byttet jeg til den jeg har nå Det var vondt, verre enn og ta det Den trives jeg veldig godt med, blir nok og ha den leeeenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 1. mai 2003 #27 Del Skrevet 1. mai 2003 Det kan jeg tenke meg gjorde vondt ja å bytte den. Men er det ikke lurere å gjøre det i et piercing studio? Der får en vel mye mindre dobb også. Nei jeg kan tenke meg det gjorde vondt å få den skyti av en pistol... :o Hva mener du med uten bakdel MEG79? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg 79 Skrevet 1. mai 2003 #28 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg har en bitteliten nesedobb i. :blunke: Lik en øredibb bare mindre og tynnere stang på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 1. mai 2003 #29 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg har hatt en del piercinger i ørene og i nesen, men nå har jeg kun et eneste hull i det ene øret... Har en tatovering på hver ankel, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ButtHead Skrevet 1. mai 2003 #30 Del Skrevet 1. mai 2003 Har veldig lyst, men tør ikke. Jeg er en veldig avslappa person generelt, men når det kommer til piercinger, viker jeg fort unna.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 2. mai 2003 #31 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg har ikke piercing, men jeg har lyst på en i navelen har alltid hatt det, men jeg har for mye mage til at det blir pent, så da dropper jeg det. det er vel ingen andre steder jeg ville hatt det, kanskje en i nesa, men noe annet er utelukket for meg. ellers har jeg en liten tatovering på skulderen, en svart sommerfugl. har lyst på flere, men det blir ikke riktig enda. Til hun som bare hadde pirecring i den ene puppen pga amming. begge brystene får jo melk, nå vet jeg ikke hva som blir det største problemet med en i puppen. men når man ammer blir jo bystene større og det gjelder jo begge, det kan vel hende man kan holde oppe produksjonen i det ene bryste, hva vet vel jeg. jeg skal ha tatovering i korsryggen, men det blir når jeg er ferdig med og få barn, fordi jeg har hørt at man kan ikke få epidural bedøvelse hvis man har tatovering der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille-Meg84 Skrevet 2. mai 2003 #32 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg har selv 3 pircinger.. en i tunga, en i øyenbrynet og en i brystvorta! Den eneste som gjorde temmelig vondt var den siste. Jeg har planer om å ta 3 til oxo. deriblandt "der nede". Selvfølgelig vil det gjøre vondt, men på enkelte pircingstudioer (hvertfall der jeg går) får man bedøvelse! Folk tror det er mye verre å ta pircing en hva det egentlig er, men det er opp til hver enkelt! Bare ingen nekter meg og ta de jeg har lyst til, så skal ikke jeg prakke på det på noen jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 2. mai 2003 #33 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg piercet navlen for ca 11 år siden. På den tiden var det viktig for meg å ikke være som alle andre, så da det litt senere ble veldig populært og "alle" fikk det, tok jeg den ut.. Tok en ny piercing et par år senere, en veeldig intim en, men den tok jeg ut da jeg traff mannen min. Han er ganske konservativ og likte den ikke, og for meg var det helt uproblematisk å kvitte meg med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 2. mai 2003 #34 Del Skrevet 2. mai 2003 Selvfølgelig vil det gjøre vondt, men på enkelte pircingstudioer (hvertfall der jeg går) får man bedøvelse! Hva er egentlig vitsen med å få bedøvelse når det hele er gjort på et par sekunder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 4. mai 2003 #35 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg har nå 3 i øret og en i tungen. Har hatt flere i ørene og i flere år i navlen. Den har jeg alltid tatt selv. Tok den ut om vinteren, siden da er faren for betennelse størst og stakk nytt hull om våren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 4. mai 2003 #36 Del Skrevet 4. mai 2003 nei synes ikke det er noe pent i det hele tatt jeg :-? men jeg har en snerten egyptisk tatovering bakpå skulderen. klem Iset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 4. mai 2003 #37 Del Skrevet 4. mai 2003 nei synes ikke det er noe pent i det hele tatt jeg :-? men jeg har en snerten egyptisk tatovering bakpå skulderen. Tenk - det samme gjelder her, både første og andre utsagn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samara Skrevet 4. mai 2003 #38 Del Skrevet 4. mai 2003 Tåler ikke å ha ting i ørene en gang jeg... Har derfor aldri vurdert å pierce meg. Blir nok bare masse komplikasjoner Det gjør egentlig ingenting heller! Synes piercing ser veldig bra ut på noen, men ikke alle kler det! Synes aldri det er pent med for mange... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. mai 2003 #39 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg har en ring i nesevingen.. Måtte bare variere litt siden jeg har hatt en liten diamant i ørten år.. Synes dobb/diamant er finest da, men diamanten falt av, og fik fikk ikke inni den nye jeg kjøpte, så jeg måtte bare sette i en ring imens.. Og så har jeg 7 hull i ørene.. 4+3, men bruker kun 3 av dem til vanlig.. (Det er de jeg tok med frisør, de jeg tok selv er sjelden i bruk mer) Mitt nyeste tilskudd er en fin liten stang i tunga.. Digger den.. Det gjør ikke min mor :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 22. mai 2003 #40 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg var tidlig ute med piercing i tunga. Hadde det en stund, men så ble det så standard at jeg tok den ut! Nå anger jeg litt på det da. Men synes det er kult. Bare synd det er så populært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå