AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 Jeg holder på å lage lappeteppe med hegre fra dalegarn . Jeg kunne tenkt meg å bruke noen andre garn typer hvordan gjør jeg det da? Leppene skal være like store. Hvilke garn kan jeg bruke? Anonymous poster hash: fb905...982
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 Så lenge garnet har noenlunde samme tykkelse er det bare å strikke/hekle i vei. Hvis du har garn som er veldig tynt kan du bruke dobbel tråd, eller du kan lage striper med en annet garn som er tykkere. Bare pass på at du følger vaskeinstruksen til det garnet sol tåler minst.Anonymous poster hash: 2f9e8...111
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #3 Skrevet 13. januar 2015 Nå spør jeg veldig dumt, men jeg er nybegynner, som du sikkert skjønner :-) hvordan ser jeg at garnet har lik tykkelse? At det skal strikkes på samme pinner? At strikkkefastheten er lik? Anonymous poster hash: fb905...982
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #4 Skrevet 13. januar 2015 Noenlunde lik strikkefasthet er en god rettesnor. Anonymous poster hash: 43f02...b12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå