Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Veslepuz
Skrevet

ja hvem har vel ikke vært så uheldig å miste hele etuiet med løspudder ned i toalettet vel?? vel, dette skjedde meg i eftermiddag da jeg skulle fiffe opp sminken min før jeg skulle ut og shoppe. plask sa det! :cry: heldigvis var det ikke så mye igjen da men... nøden var stor, for jeg blir lett meget blank i ansiktet. så kom jeg på noe kjempeflott noe! jeg løp ut på kjøkkenet og ja, hvetemel! det er like hvitt som pudderet jeg vanligvis bruker og det dekker absolutt all blankhet men det viktigste, det er kjempebillig! er det ikke 4 kr kiloen det koster?

så husk det jenter, ingen grunn til å bruke 100 kroner på løspudder fra chanel eller versace når man får like mye ut av å bruke hvetemel! :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Veslepuz
Skrevet

hvorfor ler du? gå og prøv det selv før du gjør narr av andre!! :evil: det virker kjempebra jo!!...

Skrevet
hvorfor ler du? gå og prøv det selv før du gjør narr av andre!! :evil: det virker kjempebra jo!!...

Litt hårsår er vi? Man må jo få le av hvetemel i fjeset da. :hoho:

Gjest Veslepuz
Skrevet

jammen det er akkurat det som er det geniale, ingen kan se at det er hvetemel du har brukt! eneste de ser er en jevn og vakker overflate på ansiktshuden din!

Skrevet

Vil si at både farge og konsitens er merkbart forskjellig. Tror jeg holder meg til Guerlain pudderet mitt.

Skrevet

Hun lo nok fordi det var et morsomt tips - hvetemel i ansiktet... :ler: Ikke fordi det er teit på noen måte.

- Og det skal prøves!

Gjest Veslepuz
Skrevet

takk cocktail! :) endelig noen som støtter meg og ikke mobber meg. og ja da forstår jeg hvorfor hun syns det var morsomt... kanskje litt corny da men det virker jo og så lenge ingen vet sannheten er vel alt bra?

Skrevet

Corny er stikkordet ja! Og som lilleulv så syns jeg det høres veldig hvitt ut..?

Mitt pudder er i alle fall i en helt annen farge enn hvetemelhvitt..

Gjest Lilleulv
Skrevet

oki. jeg må få lov å le litt, men det er ikke mobbing altså :D

det jeg synes er morsomst av alt er måten du starta innlegget på... som om det er kjempevanlig å miste pudderet sitt i do... :ler: Som om det er et vanlig problem som enda ingen har funnet noen løsning på... hehe, jeg måtte bare si det.

Har forresten aldri mista noe sminke i do, men mista øyenskygger og sånn i gulvet så det bare er pulver igjen oppi der... :(

Skrevet

Hvitt pudder blir litt feil for meg og ja.

Skrevet

Det var i hvert fall kreativt gjørt at du kommet på det! Hvis det virket for deg, da er det ingen problemer...

Men jeg hadde vært nok usikkert på hvordan det reageres med huden på ansikt-for eksempel hvis det plutselig kommet regn, også hvis det hadde blitt stygg utover dagen.

Skrevet

Jeg er ikke spesielt brun, men tror hvetemel hadde blitt for hvitt selv for meg.

Hadde jeg mistet pudderet mitt i do, noe jeg ikke kommer til å gjøre hjemme hos meg, for der står doet laaaangt unna speilet, har jeg plenty av andre pudder og ta av. Har problemer med å begrense shoppingen min, spesielt når det gjelder sminke.

Skrevet

Men jeg hadde vært nok usikkert på hvordan det reageres med huden på ansikt-for eksempel hvis det plutselig kommet regn, også hvis det hadde blitt stygg utover dagen.

Oj! Ja! Grøss, da får man lim i ansiktet!

Skrevet

Oj! Ja! Grøss, da får man lim i ansiktet!

Hahaha, og hvis man legger til litt salt kan man jo lage litt trolldeig. :ler:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Hahaha' date=' og hvis man legger til litt salt kan man jo lage litt trolldeig. :ler:[/quote']

Tror du det svir hvis du har kviser, eller? :hår:

Skrevet

Uff, det gjør sikkert drit vondt. Hmm, det regner litt ute nå, kanskje prøve det nå først som sist?

Skrevet

Hohohohohoooo! Det MÅ være lov å bare le av dette assa! :ler::ler::ler::ler:

Skrevet

Ok, da har jeg vært ute i regnet med mitt nye pudder, og det gikk kjempe bra! Jeg hadde bare en bolle under haken, så jeg samlet opp deigen som rant fra fjeset, så nå har jeg laget morsomme trolldeigfigurer som straks skal inn i ovnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...