AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 Inspirert av tråden "hva kjennetegner en player", lurer jeg på hva som kjennetegner en kvinnelig player? Heter det forresten kvinnelig "player"? Eller finnes det bedre uttrykk?Anonymous poster hash: 48cff...b95
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #3 Skrevet 13. januar 2015 Aldri hørt om "kvinnelige playere". Det er jo ikke noe "game" å få en mann i seng... Anonymous poster hash: b5271...9b0 4
Bumfy Skrevet 13. januar 2015 #4 Skrevet 13. januar 2015 Aldri hørt om kvinnelig player. Nærmeste jeg kommer i å passe meg for er kvinnelige Golddiggers. *Kanye_west musikk i bakgrunnen * 4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #5 Skrevet 13. januar 2015 Det finnes flere damer som møter flere menn på en gang, gjør det selv.. Men har ikke sex med dem så kan jo kanskje ikke defineres som player i den forstand. Liker oppmerksomhet, er usikker på meg selv og dem jeg er med, det er derfor jeg gjør det. Anonymous poster hash: 1e459...e19 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #6 Skrevet 13. januar 2015 Det finnes flere damer som møter flere menn på en gang, gjør det selv.. Men har ikke sex med dem så kan jo kanskje ikke defineres som player i den forstand. Liker oppmerksomhet, er usikker på meg selv og dem jeg er med, det er derfor jeg gjør det. Anonymous poster hash: 1e459...e19 Betyr det at mannlige playere har overdreven selvtillit og kvinnelige playere har lav selvtillit? Anonymous poster hash: 05871...f15
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #7 Skrevet 13. januar 2015 Betyr det at mannlige playere har overdreven selvtillit og kvinnelige playere har lav selvtillit? Anonymous poster hash: 05871...f15 Hmm, kanskje.. Men det er jo noen menn som er sånn også. Jeg har jo ikke lav selvtillit, men vil ikke sjanse på en person, så derfor treffer jeg 2-4 menn. Litt slitsomt også til tider. Anonymous poster hash: 1e459...e19 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #8 Skrevet 13. januar 2015 Hmm, kanskje.. Men det er jo noen menn som er sånn også. Jeg har jo ikke lav selvtillit, men vil ikke sjanse på en person, så derfor treffer jeg 2-4 menn. Litt slitsomt også til tider. Anonymous poster hash: 1e459...e19 Ikke for å være slem, men jeg tror den delen av deg som ønsker oppmerksomhet er langt større den den delen som er usikker.....Jeg synes ikke det skal være noe å være flau over at man ønsker oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 05871...f15
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #9 Skrevet 13. januar 2015 Ikke for å være slem, men jeg tror den delen av deg som ønsker oppmerksomhet er langt større den den delen som er usikker.....Jeg synes ikke det skal være noe å være flau over at man ønsker oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 05871...f15 Hmm, det varierer.. Nettopp kommet ut av et langt forhold, så det er det gøy med litt oppmerksomhet Anonymous poster hash: 1e459...e19 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #10 Skrevet 13. januar 2015 Hmm, det varierer.. Nettopp kommet ut av et langt forhold, så det er det gøy med litt oppmerksomhet Anonymous poster hash: 1e459...e19 Jeg vil råde deg til å være forsiktig med det. Det er ikke alle som setter like stor pris på å bli brukt bare for at du vil ha oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 06fab...2c8 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #11 Skrevet 13. januar 2015 Det er ikke noen ekvivalent. Det skal ingenting til å få en mann til sengs. Men man kan jo si at det finnes kvinner som utnytter menn akkurat som at menn utnytter kvinner. Men menn blir sjelden brukt for sex, men for ressurser, oppmerksomhet osv. Men "player" et egentlig ord mange setter på de som ikke er interessert i et forhold med deg eller som dater flere når du bare antok at dere ikke traff andre. Kvinner velger selv om de vil ligge med en fyr, akkurat som at menn selv velger om de vil spandere middag, så slike stempler er som regel ladet med noe skuffelse. Anonymous poster hash: 995f5...624 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #12 Skrevet 13. januar 2015 Aldri hørt om "kvinnelige playere". Det er jo ikke noe "game" å få en mann i seng...Anonymous poster hash: b5271...9b0 Det kvinnelige motstykket er kanskje "oppmerksomhetshora"? Hva er hennes kjennetegn?Anonymous poster hash: 35a53...bbb
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #13 Skrevet 13. januar 2015 Jeg er ei typisk slik dame. Og jeg elsker å få oppmerksomhet for menn samt leke litt med de. Treffer også flere menn samtidig. Er litt gold-digger og ser alltid etter nye impulser for oppmerksomhet fordi jeg liker det. Men det verste er når jeg møter en mann som er lik, og det har jeg gjort. Vi har en evig kamp om hvem som skal ha makten! Anonymous poster hash: 7d587...a76 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #14 Skrevet 13. januar 2015 Jeg er ei typisk slik dame. Og jeg elsker å få oppmerksomhet for menn samt leke litt med de. Treffer også flere menn samtidig. Er litt gold-digger og ser alltid etter nye impulser for oppmerksomhet fordi jeg liker det. Men det verste er når jeg møter en mann som er lik, og det har jeg gjort. Vi har en evig kamp om hvem som skal ha makten! Anonymous poster hash: 7d587...a76 Anonymous poster hash: 35a53...bbb
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2015 #15 Skrevet 13. januar 2015 Inspirert av tråden "hva kjennetegner en player", lurer jeg på hva som kjennetegner en kvinnelig player? Heter det forresten kvinnelig "player"? Eller finnes det bedre uttrykk?Anonymous poster hash: 48cff...b95 De ut av venninnene mine som er dyktige med menn er rå på å få menn som de i utgangspunktet ikke er interessert i å gjøre dem tjenester gratis, betale for ditt og datt og generelt bare stille opp for dem og det uten og det uten at de selv har løftet en finger for den mannen, ikke datet, ingen sex, ingenting utover "vennskap", hva nu det er. 1
fullførsetningen Skrevet 13. januar 2015 #16 Skrevet 13. januar 2015 De ut av venninnene mine som er dyktige med menn er rå på å få menn som de i utgangspunktet ikke er interessert i å gjøre dem tjenester gratis, betale for ditt og datt og generelt bare stille opp for dem og det uten og det uten at de selv har løftet en finger for den mannen, ikke datet, ingen sex, ingenting utover "vennskap", hva nu det er. Wow, for noen supertøfler. Jeg vil mye heller være upopulær blant damer, enn å være en slik en. Og før noen prøver å kritisere meg for å late som om jeg er tøff og hard; nei, jeg er ikke det. Jeg er en feiging, spesielt når det kommer til det å ta initiativ. Men når jeg først har blitt kjent med noen, og føler meg trygg på dem så vil jeg ikke nøle med å gi uttrykk for hva jeg mener. 2
lillsunshine Skrevet 13. januar 2015 #17 Skrevet 13. januar 2015 Den kvinnlige playeren heter: Britney Spears - Oops I did it again. 1
gjest 321 Skrevet 13. januar 2015 #18 Skrevet 13. januar 2015 Blir ikke det kvinnelige uttrykket for "player" en slags "luremus"? 1
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2015 #19 Skrevet 13. januar 2015 Blir ikke det kvinnelige uttrykket for "player" en slags "luremus"? Var luremus jeg beskrev.
Gjest krokodillen Skrevet 13. januar 2015 #20 Skrevet 13. januar 2015 Inspirert av tråden "hva kjennetegner en player", lurer jeg på hva som kjennetegner en kvinnelig player? Heter det forresten kvinnelig "player"? Eller finnes det bedre uttrykk?Anonymous poster hash: 48cff...b95 en kvinnelig player er det samme som en mannlig. eneste forskjellen er at en mannlig player har kuk og en kvinnelig player har fitte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå