AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 Jeg har hørt rykter om at møblene deres er av dårlig kvalitet, men hva med sengetøyet? Dyner, puter, dyne- og utetrekk. Er det også dårlig? Lurer på hva jeg skal ha, et er så mange forskjellige merker og typer Anonymous poster hash: bdfe2...37b
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 Jeg ligger i sateng-sengetøy fra jysk, av merket Kronborg. Samme med hånkluter og håndklær. Det er det deiligste jeg eier av sengetøy, og er like mykt og rynkefritt tre år senere. Virkelig god kvalitet. Håndklærne har noen tråder her og der som klippes bort en gang i halvåret, men er fremdeles like mykt (bruker aldri tøymykner). Men pass på at det er riktig type. Har en annen type også fra jysk, faktisk dyrere. Vasket en gang og skrumpet sammen til ubehageligheter og er ubrukelige. Husker ikke typen, men det er hvitt sengetøy med parallelle striper. Anbefales! Så ja, jysk har kvalitet. Anonymous poster hash: ffdb5...7e5
Chizue Skrevet 13. januar 2015 #3 Skrevet 13. januar 2015 Dårlig kvalitet kan du jo egentlig finne overalt.. Men om du kjøper noe også rakner det med en gang, så må man jo heller klage på produktet.. ^^ Jeg har bare sengeklær og diverse fra Jysk jeg... o_o
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #4 Skrevet 13. januar 2015 Jeg ligger i sateng-sengetøy fra jysk, av merket Kronborg. Masse forskjellig sateng. http://jysk.no/soverom/sengesett/sateng Hva med selve dyna og puta? Altså det som er inni sengetøyet? Anonymous poster hash: bdfe2...37b
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #5 Skrevet 13. januar 2015 Masse forskjellig sateng. http://jysk.no/soverom/sengesett/sateng Hva med selve dyna og puta? Altså det som er inni sengetøyet? Anonymous poster hash: bdfe2...37b De selger også merker som Høie og Mascot i dyner og puter og disse er av svært god kvalitet. Anonymous poster hash: 712d1...d2d
Gjest Solstråla88 Skrevet 13. januar 2015 #6 Skrevet 13. januar 2015 Jeg har vært veldig fornøyd med de sengesettene jeg har kjøpt der, men jeg kjøper stortsett bare lyse farger, da jeg synes de mørke blir så fort blasse. Dyna mi har jeg også kjøpt der, en av de rimelige til høye. Putene er også gode.
Frida Skrevet 14. januar 2015 #7 Skrevet 14. januar 2015 Vi har tv-benk fra Jysk, eneste stedet vi fant en som passet inn i stua og hadde riktige mål. Den er 3-4 år gammel og ser helt ny ut fortsatt. Ellers kjøpte jeg dyner fra Jysk før jul, Høie, og de er kjempegode! Samme type koster en del mer på Obs. Har også håndduker fra Jysk, de har vart i mange år og er like fine, ingen tråder uttrekt og ingen hull eller slitasje.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #8 Skrevet 15. januar 2015 Jysk har bra ting, inni mellom mye annet "rot". Kjøper bare Høie sengetøy, dyner og puter fordi dette er kvalitet. Strekklaken kjøper jeg bare fra Sparkjøp fordi der er de best. Har og tvbenk fra Jysk, der er helt ok hvit.Anonymous poster hash: a6a23...383
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #9 Skrevet 16. januar 2015 Har hatt 3 par sengetøy fra Jysk. Alle har farget av på både puter, dyner og oss. Vi foretrekker mørke farger, og det er helt klart veldig dårlig kvalitet på fargestoffene deres. Dynene våre er fortsatt rosa, etter et rødt sengesett vi brukte i en uke for seks år siden (!), enda de har blitt vasket flere ganger etter det. Eneste andre jeg har kjøpt fra Jysk, et stuebord, varte ett år før det gikk i søpla. All malingen flaka av, bordet så jo ikke ut. Anonymous poster hash: 32732...759
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #10 Skrevet 16. januar 2015 Jeg kjøper Høie på Jysk, har ikke prøvd de andre. Kjøper når det er kampanjetilbud Anonymous poster hash: 3df6e...79c
strawberry Skrevet 16. januar 2015 #11 Skrevet 16. januar 2015 Jeg synes de er bra Har kjøpt krepp og flanell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå