Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lagde meg bruker på TzarMedia.(Side for å se filmer).. Var 5 gratisdager.

Bestemte meg for å avslutte medlemskapet med en gang fordi jeg ikke likte siden. Måtte betale en sum for å avslutte det i tillegg. :( Trykte OK, men når jeg går inn på brukeren så står det at det forsatt er aktivt.

Hva faen gjør jeg?

Anonymous poster hash: 92fbf...cdc
Skrevet (endret)

Nå har jeg ikke vært borti siden, men "vanligvis" når man får x-antall dager gratis så skal man fint kunne bruke de dagene og så måtte betale etter de dagene.

Jeg forstår ikke hvorfor du i det hele tatt sa deg villig til å betale noe som helst. Hvor mye var det?

Du står sikkert som aktiv til gratisdagene er omme, ikke vet jeg. Ta kontakt med kundeservice selv om de sikkert ikke er villig til å hjelpe deg siden det virker som en luguber side.

http://www.tzarmedia.com/terms

[email protected]

Edit:
Det er her du har skrevet inn infoen?

1$ var heldigvis ikke så mye.

Når gjorde du det egentlig?
Selv om de skriver umiddelbart så ville jeg gitt det 1 dag eller noe slikt.

Endret av -Leon-
  • 1 år senere...
Skrevet

Vet den er litt over en måned gammel, men jeg vet ikke hvordan det funker når du har betalt for å avslutte ditt medlemskap. 
Men jeg har avsluttet mitt betalende medlemskap idag (innenfor prøveperioden, og fått bekreftelse på dette samt sjekket det opp på kontoen min) 

Jeg sendte en epost til support for å avslutte mitt premium medlemskap (det som du må betale for etter prøveperioden) men
jeg kan bekrefte at det som står på Tzarmedia stemmer. For det du gjør når du sender denne mailen er ikke å ikke bruke Tzarmedia lenger, men å ikke betale for et premium medlemskap. Medlemskapet ditt blir ikke lenger satt til prøveperiode med fortsettelse av premium men til gratis medlemskap (du er altså fortsatt medlem, og kan bruke deres tjenester - men ikke de som er forebeholdt premium medlemmer. Det er begrenset innhold hos Tzar som er tilgjengelig for gratis medlemmer. 

Derfor er brukerkontoen fortsatt aktiv etter at du sier opp til abonnoment. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...