AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Hvis man er gravid, får man alltid symotomer på det? Alle får ømme pupper og større pupper og stikking og utflod og kvalme etc... Men er det noen som ikkefår det?Anonymous poster hash: 15c45...991
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 Er alltid noen som ikke får symptomer, eller som ikke tolker symptomene.Anonymous poster hash: 375f8...41a
ablaze Skrevet 13. januar 2015 #3 Skrevet 13. januar 2015 Jeg hadde definitive EL smerter, så jeg var veldig obs på hvor mange dager etter EL osv. 10 dpo (dager etter EL) testet jeg og fikk svakt positiv. tok tester hver dag frem til IKM (bare for å være helt sikker) og de ble sterkere hver dag. Det eneste sikre symptomet jeg hadde var vondt i korsryggen. Ellers fant jeg mange av symptomene på listen, men ingen av disse trenger bety at en er gravid i for seg - tisset ofte - oppblåst - varierende dårlig i magen - mulige kramper i livmor - svimmel når jeg reiste meg fort - trett etter jobb Nå er jeg 5+0 og har veldig lite symptomer enda (får håpe det fortsetter!) Sist gang jeg var gravid hadde jeg gått med knappen i buksa åpen i ca en uke før jeg testet positivt (3 dpo). Tenkte ikke over det og hadde ingen andre klare symptomer. Så det er fullt mulig å egentlig ikke merke noenting selv om en er gravid
Prøver25 Skrevet 13. januar 2015 #4 Skrevet 13. januar 2015 Jeg er 6+5 og har ingen symptomer. Har hatt to dager med småkvalme, men det er ikke nevneverdig. Ingen ømme pupper heller.. Jeg blir veldig usikker når jeg ikke kjenner noen symptomer. Ellers når jeg har hatt vanlig menstruasjon har jeg hatt SYYYKT vonde pupper, så er rart jeg ikke merker noe nå.. Skal på tidlig UL på fredag (uke 7), så da får jeg vel bekreftet/avkreftet om det er en bankende hjerte inni der..
Gjest Solstråla88 Skrevet 13. januar 2015 #5 Skrevet 13. januar 2015 Hadde ingen sympyomer utenom uteblitt mens frem til uke 6-7. Da kom trøttheten. I uke 8 begynte bekkenløsningen.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #6 Skrevet 13. januar 2015 Jeg husker søstra mi fortalte at hu hadde ikke de typiske symptomer… Hu var bare veldig trøtt, men fant en unnskylding på trøttheten.. Hu kobla ikke det med å være gravid i det hele tatt! Hu fant ut av graviditeten i uke 6(7?).. Anonymous poster hash: acd6e...78e
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #7 Skrevet 30. januar 2015 Hei:) jeg hadde ingen syptomer. + jeg hadde mens :-p la på meg noen kg, å en venninne sa: ta en test da. Jeg tenkte det er no ingen vits, men jaggu var jeg gravid. 3 måneder på vei :-p Anonymous poster hash: 3b363...85c
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #8 Skrevet 31. januar 2015 Hei:) jeg hadde ingen syptomer. + jeg hadde mens :-p la på meg noen kg, å en venninne sa: ta en test da. Jeg tenkte det er no ingen vits, men jaggu var jeg gravid. 3 måneder på vei :-p Anonymous poster hash: 3b363...85c Du kan ha blødninger når du er gravid, men ikke mens.Anonymous poster hash: bafad...812
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #9 Skrevet 1. februar 2015 Mensmurringer i magen, ellers ingenting. Ikke ømme pupper eller trøtthet eller noenting. Selvfølgelig glad for det, men det gjør at føles ganske uvirkelig også😜Anonymous poster hash: f6bd2...a80
LongGone123 Skrevet 1. februar 2015 #10 Skrevet 1. februar 2015 Eggløsning: kjenner det veldig godt med murringer i underlivet. har også tydelig EL slim. murringene begynner gjerne et par dager før EL slimet, og fortsetter noen dager etter. totalt ca. 5 dager. Graviditet: Mange sammenligner symptomene her med vanlig menstruasjons murring. Er vel det samme hos meg, men likvel litt annerledes. Strekker og strammer litt mer. Bitte litt som kynnere, men ikke like stor skala som i midten/slutten av graviditeten. Også hadde jeg veldig stikningner i brystene...eller brystvortene er mer korrekt å si. men så var jeg også plaget med "raynauds fenomen" ved amming på første barnet vårt. når jeg nå ble gravid igjen (kjemisk graviditet) kjente jeg fort igjen disse stikningene...som om det var igår...(ungen er 5 år, så var absolutt ikke igår). ligner litt på utdrivingsrefleksen, bare mye større skala og vondere. konklusjon: hadde jeg ikke vært prøver tror jeg ikke at jeg hadde tenkt over alle disse symptomene, er mer oppmerksom da. vel, stikkingen i brystene hadde jeg kjent igjen. de er til tider smertefulle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå