Persephone Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Jeg fikk en kindle paperwrite til jul og da hadde den goodreads. Etter et par dager var ikonet borte. Jeg har prøvd å søke opp hvordan jeg fikser det, og det blir foreslått at jeg skal oppdatere, men den er jo oppdatert. Hva gjør jeg?
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 Goodreads er visst bare tilgjengelig i US, så det er nok derfor ikonet ditt har forsvunnet. Anonymous poster hash: 79b15...ea8
Persephone Skrevet 13. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2015 Goodreads er visst bare tilgjengelig i US, så det er nok derfor ikonet ditt har forsvunnet. Anonymous poster hash: 79b15...ea8 Å, så rart. Men jeg søkte på det og finner at det bare er i US, Canada og Australia.
Gjest Badabing Skrevet 13. januar 2015 #4 Skrevet 13. januar 2015 Jeg sjekket nå, og jeg har fremdeles Goodreads. Når jeg går inn på ikonet kommer det opp hvilke bøker jeg har anbefalt, så det funker i alle fall hos meg. Vet dessverre ikke hvordan du får det tilbake. Har du prøvd via en pc?
Kattugla Skrevet 14. januar 2015 #5 Skrevet 14. januar 2015 Jeg har Kindle Voyage og jeg har Goodreads - enn så lenge i hvertfall! Er det 3G på din, eller bare wifi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå