AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Jeg skal på ferie til grand ganaria snart, og jeg lurte på om det er noen som vet hvilke merker de har på tax free'en på las palmas? Sminke merker og hud pleie merker? Tenkte å shoppe litt før jeg dro hjem. 😊😊Anonymous poster hash: 33a6d...614
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 ingen som vet??Anonymous poster hash: 33a6d...614
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 De har det meste men det meste oer og mye dyrere enn både i Puerto Rico og i Norge. Husk at euroen er på over 9 NKR. Så det er nok enda dyrere nå enn det var i høst da jeg var der. Der er et stort parfymeri i senteret i Puerto Rico, ligger på et hushjørne på venstre side når du har sjøen i ryggen. Husker ikke navn. Der kan du prute kraftig, evt. Gå over veien og spørre om pris på samme produkt der og gå tilbake, og få enda bedre pris. Vet ikke hvor du skal bo, men det er jo enkelt å ta buss rundt på øyen. Anonymous poster hash: 398b6...ccc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå