Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har tatovert en sol midt på ryggen, sentrum på sola sitter midt i den dypeste delen av svaien.... Har lyst på en til, men vet ikke hvor.

Vil ha noe som minner meg om faren min som døde fra meg for noen år siden :( .

Tenkte på en tåre, men vet ikke helt hvor jeg vil ha den. Ikke et sted som synes hele tiden...

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et kinesisk tegn som sier noe om faren din på overarmen/skulder :kul:

Skrevet

En tåre er vakkert..

Og et vakkert sted å sette den er (vanskelig å forklare) bak ved hælen. Herregud, hvordan skal jeg forklare dette?? Bak/ved siden av den knokkelen på ankelen, liksom?

Det er ved achilles-senen, litt symbolsk da, det er et ømtålelig/følsomt punkt, slik kanskje det var da faren din forsvant fra deg.. Og en tåre der, syntes jeg hadde vært svært vakkert.. :D

La oss vite hva det blir til da!

Skrevet

En tåre var et kjempefint symbol! Synes du bør holde på den ideèn.

Plasseringen er litt vanskeligere. Du kan jo godt ha den på akillissenen. Det hadde sikekrt vært kjempefint. Men du kunne goså hatt den på den ene siden av nakken, nesten så langt nede at vi kan kalle det skulder. Et punkt hvor en genser vil skjule den.

Lykke til, og la oss få vite hvordan resultatet blir! :D

Skrevet

Nå ble jeg liksom kjempefølsom med en gang jeg da..

Men rett bak øret er også et pent og stilig sted å plassere sånne små tattoveringer som en tåre.. *sukk*

Gjest Anonymous
Skrevet

Eller hva med på øret slik at den faktisk synes litt, men at den kan skjules ved ta håret frem.

• 5 uker senere...
Skrevet

jeg har også lyst på en tatovering til fra før av har jeg en sommerfugl på skuldra men har lyst på en rundt hofte/lår området, har tenkt på delfin men ALLE har det, et lite hjerte har jeg tenkt på, kanskje en liten hest eller chinchilla......................hva synes dere............... :briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...