Livets datter Skrevet 3. august 2004 #1 Del Skrevet 3. august 2004 Til alle hobby-glade: http://www.lissies.no/forum2/default.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 3. august 2004 #2 Del Skrevet 3. august 2004 Takk for tipset, jeg skal registrere meg der :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #3 Del Skrevet 4. august 2004 Hjelper lite når det er umulig å registrere seg og samme policy statement side kommer opp igjen og igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 4. august 2004 #4 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg har registrert megder, ingen problemer. Jo et problem, der er ingen andre medlemmer bortsett fra hun som startet forumet Så kom igjen jenter og registrer dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 5. august 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 5. august 2004 ingen andre medlemmer bortsett fra hun som startet forumet ...og meg!! Så kom igjen jenter og registrer dere! Jepp, støtter opp om den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 5. august 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 5. august 2004 PS: De 30 første innmeldte er med i trekningen om boken "Eyelets for Scrapbooks". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boogie Skrevet 5. august 2004 #7 Del Skrevet 5. august 2004 nå har jeg meldt meg inn og gleder meg til å få bok!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 6. august 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 6. august 2004 Men... men... den boken skulle jo JEG ha!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissie Skrevet 6. august 2004 #9 Del Skrevet 6. august 2004 Takk for at du la inn link! :-) Det er mulig av forumet blir lagt inn i ramme på hovedsiden så for å være sikker på å finne forumet er det lurt å gå inn via hovedsiden Http://www.lissies.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indianlady Skrevet 7. august 2004 #10 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg har også meldt meg inne der. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2004 #11 Del Skrevet 7. august 2004 Og jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #12 Del Skrevet 10. august 2004 Hjelper lite når det er umulig å registrere seg og samme policy statement side kommer opp igjen og igjen. Gjest har du Norton på din maskin? I så fall er dette grunnen. Vi jobber med å gjøre slik at Norton godtar å "passere" forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissie Skrevet 10. august 2004 #13 Del Skrevet 10. august 2004 Gjest ovenfor var meg. :oops: Nå er Nortonproblemene løst. De som har Norton på maskinen og som har prøvd å melde seg inn i forumet uten hell, kan nå melde seg inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 10. august 2004 #14 Del Skrevet 10. august 2004 Gæh! Alt for mange forum.. :o (Nye forum burde starte med få "forum-tema" og legge til flere etterhvert...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2004 #15 Del Skrevet 12. august 2004 Ja, jeg har Norton og skjønte etterhvert at det var problemet. Får vel prøve å melde meg inn igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå