Gå til innhold

Til menn 35+: hvilke type kvinne respekterer dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med tanke på til et seriøst forhold.

Anonymous poster hash: 94ef5...f49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen. - Før hun har gjort seg fortjent til respekt. Det vil si at hun samsvarer mellom hva hun sier, og hva hun gjør. Og andre som kjenner henne taler vel om henne, utover det at hun er festlig å være i lag med.

Singellivet er så godt, at en må ikke ha noen bare for å ha noen.

• Liker 5
Skrevet

De som er yngre og fortsatt ser bra ut. Ikke interessert i javngamle

Anonymous poster hash: c929d...a50
  • Liker 2
Skrevet

De som er yngre og fortsatt ser bra ut. Ikke interessert i javngamle

Anonymous poster hash: c929d...a50

Hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 280df...054

• Liker 1
Skrevet

Med tanke på til et seriøst forhold.

Anonymous poster hash: 94ef5...f49

Store pupper.

Anonymous poster hash: 655f2...a41

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 280df...054

Dette er en vanlig holdning blant enkelte sære menn.De tror de har allverdens valgfrihet,men blir gående single år etter år fordi de skal ha damer som er langt yngre enn dem selv.Mange av dem lykkes imidlertid ikke med dette,da de yngre damene ikke er interessert i menn langt eldre enn dem selv.

Anonymous poster hash: 261ff...8b4

• Liker 10
Skrevet

Dette er en vanlig holdning blant enkelte sære menn.De tror de har allverdens valgfrihet,men blir gående single år etter år fordi de skal ha damer som er langt yngre enn dem selv.Mange av dem lykkes imidlertid ikke med dette,da de yngre damene ikke er interessert i menn langt eldre enn dem selv.

Dere kvinner i 30-åra må nok begynne å rette blikket mot menn i 40-50 åra, og la oss menn i 30-åra fråtse i 20åringer.

• Liker 2
Skrevet

Dere kvinner i 30-åra må nok begynne å rette blikket mot menn i 40-50 åra, og la oss menn i 30-åra fråtse i 20åringer.

Jeg er i 30-årene og dater bare jevnaldrende.Det mangler ikke på interesserte menn å velge mellom :)

• Liker 4
Skrevet

Jeg er i siste halvdel av 30-årene og har ingen problemer med å finne dater på egen alder.

Anonymous poster hash: 6f2d4...b19

• Liker 4
Skrevet

Jeg er dame på 36 år, og har da ingen problemer med å finne jevnaldrende menn. Sist mann jeg hadde et langvarig forhold til, var 5 år yngre enn meg.

• Liker 2
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg har heller ikke opplevd at jevnaldrende er uinteresserte selv om jeg har kommet inn i 30-årene. Helst de og de yngre som er interesserte, har fortsatt ikke blitt sjekket opp av en 50-åring. Faren min er i 50-årene, så det hadde jeg følt at var innmari merkelig i så fall.

• Liker 2
Skrevet

Nå er ikke jeg over trettifem år. Men jeg respekterer ei kvinne som er seg selv, og ikke tar seg selv så høytidelig.

• Liker 1
Skrevet

i de siste seriøse forholda jeg har vært i, har dama vært eldre enn meg, så jeg tiltrekkes tydeligvis eldre damer,, men har lyst på flere barn, så de må være fruktbare:) er selv i slutten av 30 åra..

trygge, ambisiøse (jobb) feminine, sporty +++ snill,

Skrevet

Haha....toysekoppen.

• Liker 1
Skrevet

Singellivet er så godt, at en må ikke ha noen bare for å ha noen.

Ikke for de som ikke får seg noe. Da er ikke singellivet verd en dritt, så det er tydelig at du har en del erfaringer med dating og/eller forhold.

• Liker 1
Skrevet

i de siste seriøse forholda jeg har vært i, har dama vært eldre enn meg, så jeg tiltrekkes tydeligvis eldre damer,, men har lyst på flere barn, så de må være fruktbare:) er selv i slutten av 30 åra..

trygge, ambisiøse (jobb) feminine, sporty +++ snill,

Pusen min.... :rodmer:

Skrevet (endret)

Jeg er 25 men svarer likevel.

Snille, gjerne eldre enn meg, mye eldre enn meg også, er seg selv, lekne og kosete.

Sånne damer gjør buksene mine trange!

Endret av Tissefant
Skrevet

Ja jøss, for 20åringer tenner utelukkende på alder. Alle vi 20åringene er supergodt trente, utrolig deilige, store pupper hele gjengen, og alt vi ønsker i en mann er at han er eldre. Alder er ALT.

Anonymous poster hash: 644f8...733

• Liker 6
Skrevet

Pusen min.... :rodmer:

hehe, er det et kompliment, eller va d ironisk ment... du må gjerne sende en priv mld, ble nysgjerrig på deg... :) hehe

Skrevet

Skjønner ikke spørsmålet jeg??? Jeg respekterer da alle typer kvinner, fordi mamma har oppdratt meg godt :P

Anonymous poster hash: 78c80...6a3

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...