Gå til innhold

Halle Berry

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Catwoman

Phø, lett for en kvinne som henne å si! :roll:

Vet du' date=' akkurat det tenkte jeg og..... [/quote']

jeg og.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Meeen' date=' jeg trodde hun hadde tatt en plastisk operasjon? Tror jeg leste dette et sted. Nesen kanskje..?[/quote']

Hmmm, mener å ha hørt/lest det samme?

Phair

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Som Gwyneth..

Ja, lett for henne å si, hun som er "perfekt". Men hun avviser det ikke da, hun sier bare at hun synes det er trist at samfunnet gjør det slik mot kvinner. Selv er hun jo en del av dette "samfunnet" som fører til atkvinner tar slike operasjoner og innlegg- men det er jo i grunnen ikke Halle Berrys feil.

Akkurat som Gwyneth Paltrow uttalte at hun syntes det var forferdeli med alle mødrene som jobbet utenfor hjemmet når de fikk barn. Lett for henne å si: hun og mannen er mange-millionærer so mhar tjent masse- og kan nå slappe av :) Fint for dem, men hun behøver jo ikke dømme alle oss hardtarbeidende elskerinner, mødre, koner, arbeidstakere/arbeidsgivere av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

kanskje det er bra at en så populær,vakker og verdenskjent kvinne går ut mot dette og sier klar ifra.

Hadde det vært en megastygg kjerring som hadde skrevet dette,så hadde hun fått så hatten passa. da hadde hun skrevet og ytret dette fordi hun selv ikke hadde hatt råd til operasjonerr,at hun er misunnelig osv.

for kvinnene her inne på kg er ikke nådige for sine uttalelser. dere finner noe galt i alt.

:ler::tunge1: :veldigsur: :):ler::tunge1: :veldigsur: :):ler::tunge1: :veldigsur: :):ler::tunge1: :veldigsur: :):ler::tunge1: :veldigsur: :):ler::tunge1: :veldigsur: :):ler::tunge1: :veldigsur: :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Skal hun ikke få lov til å mene noe om det fordi hun er pen? Hadde hun vært for plastiske operasjoner, hadde det vært galt det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Meeen' date=' jeg trodde hun hadde tatt en plastisk operasjon? Tror jeg leste dette et sted. Nesen kanskje..?[/quote']

nesa + forstørra overleppa...

snakk om dobbeltmoral :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I følge ryktene skal Halle Berry selv ha tatt plastiske operasjoner.

Både på lepper og på nese.

Jeg så på en nettside, før og etter bilder av henne.

Men rykter er jo rykter :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Er det ikke opp til hver og en av oss om vi skal la oss presse da?

Jeg er forøvrig enig med dere som mener at Halle kanskje ikke er den rette til å uttale seg om dette, ei heller Sharon Stone. Disse er to av de vakreste kvinnene jeg vet om i hvert fall.

Vi kvinner burde slutte å snakke dritt om hverandre, disse hverandre for brede rumper i trange bukser, bli irriterte over overvektige kvinner som lar seg "forfalle" slik og ikke eier selvtillit også videre. Vi er selv med på å legge dette presset på hverandre, og vi bør starte med oss selv. VI bør i hvert fall være solidariske med hverandre og slutte med disse kjerringtendensene som altfor mange av oss har. Jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...