AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 For deg? Når du dater noen? Eller når kom følelsene for du har vært med før? Jeg dater en nå og lure på hvor lag tid/hvor mange dater en bør gi det? Anonymous poster hash: 5b1bb...cba
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 *Eller når kom følelsene for de du har vært med før? Anonymous poster hash: 5b1bb...cba
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 For meg tar det som regel tid, men jeg vet ganske fort om jeg ønsker å fortsette å treffe noen eller ikke (som regel ikke).
lillegulle Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Ble betatt av typen etter det andre møtet, ble forelska etter ei-to uker og elsket han etter en måned. Nååå tenker sikkert folk at det ikke er ekte osv, men sånn var det altså for meg!
studentjenta Skrevet 13. januar 2015 #5 Skrevet 13. januar 2015 Dater også nå. Ble betatt etter første møte, og blir bare mer betatt jo mer jeg blir kjent med han. Kan ikke si jeg er forelsket enda, men kribler i magen når jeg møter han. Noen trenger lengre tid enn andre, hva er dine tidligere erfaringer TS?
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #6 Skrevet 13. januar 2015 Dater også nå. Ble betatt etter første møte, og blir bare mer betatt jo mer jeg blir kjent med han. Kan ikke si jeg er forelsket enda, men kribler i magen når jeg møter han. Noen trenger lengre tid enn andre, hva er dine tidligere erfaringer TS? Noen ganger har det vært "kjærlighet" ved første blikk, andre ganger har jeg tenkt "han er rar" for så å forelske meg fire mnd senere. Det er ikke lett det her :/ Anonymous poster hash: 5b1bb...cba
Gjest Sitrondrops Skrevet 13. januar 2015 #7 Skrevet 13. januar 2015 (endret) Kan ta tid for min del, hvis du liker fyren er det verdt å vente litt å se. Noen ganger trenger man å bli litt tryggere og mer kjent. Ville venta med sex til du følte deg klar og var overbevist at du var forelska. Endret 13. januar 2015 av Sitrondrops
Gjest Maylin Skrevet 13. januar 2015 #8 Skrevet 13. januar 2015 Veldig lang tid. De får menneskene jeg har utviklet følelser for, har vært for mennesker jeg har kjent nokså lenge. Har aldri fått følelser for personer jeg har datet i kort periode, men pleier å få en slags hunch når jeg tror det kan være potensiale for det. Sterk usikkerhet pleier å være et dårlig tegn for meg.
kaleidoskop Skrevet 13. januar 2015 #9 Skrevet 13. januar 2015 Jeg har merket etter første daten om dette er en å satse på. Om det er en jeg liker og får en god følelse på, jeg er litt på "kjærlighet ved første blikk" Hvis ting ikke har blitt noe mer kribling etter en måned eller to er han ikke mannen i mitt liv. Men for all del, jeg vet jo om de som har kjent hverandre hele livet og blitt sammen, da tenker jeg at det ikke kan være mye nyforelskelse der? Det blir liksom ikke det samme, men de er like glad i hverandre. Og for noen kommer ikke denne kriblingen, men likvel er det noe der som gjør at man bare vil være sammen med personen. Selv "må" jeg være forelska, men vi er vel alle forskjellig
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #10 Skrevet 13. januar 2015 Det er store forskjeller. Ene forelsket jeg meg i på date 2, da vi hadde vårt første kyss. Første daten vår varte i 2 døgn da. Og han var jeg forelsket i 2 år, så lenge forholdet varte. En var jeg sammen med i 3 mnd, følte meg aldri forelsket, jeg var betatt, likte han og tente på han, hjalp vel ikke at forholdet startet å gå dårligere siste måneden. Så var det en jeg pratet med på nett i 2 mnd før vi møttes, pratet og mye på telefonen. Jeg følte meg forelsket før vi møttes, og følte meg like forelsket etter vi hadde møttes. Han falt ikke for meg. Men vi ble gode venner, og det tok meg 9 mnd og slutte å være forelsket i han. Men tror det vil ta lenger tid nå, har møtt så mange rare menn, som lyver for å imponere, sier alle de rette tingene, så er de bare ute etter en ting. Anonymous poster hash: 27419...e0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå