AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Jeg har et Samsung Galaxy Note 10.1(2014-edition) som ikke virker! Det er flere mnd siden jeg brukte det, og jeg har brukt det veldig lite siden jeg kjøpte det, og jeg vet at sist jeg brukte det funka det fint. Nå har det vært oppbevart på et kaldt rom i noen uker, har det noe å si? Jeg har hatt det til lading i en time, ingenting skjer, og jeg kan ikke slå det på. Når jeg prøver å koble det til dataen min så skjer det heller ikke noe.. Er det noe jeg kan gjøre selv eller må jeg belage meg på søpla/reperasjon? Anonymous poster hash: f5fc0...06b
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 Har akkurat samme nettbrett, og akkurat samme problem. Mitt har vært oppbevart i stua, virket fint, lite brukt og nå vil det ikke slå seg på.Anonymous poster hash: 227e3...e9f
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #4 Skrevet 13. januar 2015 Den virker!! Anonymous poster hash: f5fc0...06b 1
Chromium Skrevet 14. januar 2015 #5 Skrevet 14. januar 2015 Det forklarer kanskje hvorfor min SAMSUNG ikke virket. Hadde ikke brukt den på en stund, og plutselig funka den ikke.
PPM Skrevet 14. januar 2015 #6 Skrevet 14. januar 2015 Den virker!! Anonymous poster hash: f5fc0...06b Så bra!Det som skjer er at selve batteriet har elektronikk som bryter forbindelsen mellom apparatet og batteriet, for å forhindre at batteriet tappes for langt ned og blir ødelagt. Så hvis det går tid nok så kan man komme ned til den spenningen, og ting blir dødt, eller lader veldig veldig sakte. Så får man batteriet litt opp i spenning igjen, så funker ting som det skal igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå