AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Tips tas imot med stor takk. Men helst ikke noe som er for avansert eller dyrt. Vi har to barn på 1 år og den andre på 2 mnd, så her er det begrensninger av hva vi/jeg kan få til å gi mannen, da minstemann har kolikk, så dagene går til ungene og huslige ting.. ( kan si jeg er litt sliten ja, men ønsker at mannen får oppmerksomhet på sin dag). Anonymous poster hash: 6ad2f...fe6
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Har han noen gang fått analsex? Har du noen gang svelget hans sæd? Du må nesten svare oss på dette, hvis svaret er nei, så gjør en av de, hvis svaret er ja, post ja'et her, og så skal vi hjelpe deg med nye tips. Anonymous poster hash: 0ea5e...bc3 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #5 Skrevet 12. januar 2015 Trekant?!!Anonymous poster hash: b2cf1...24c 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #6 Skrevet 12. januar 2015 For noen useriøse svar! Klokke fikk han desverre til jul Anonymous poster hash: 6ad2f...fe6 1
ViljaH Skrevet 12. januar 2015 #7 Skrevet 12. januar 2015 Analsex i 40-års gave?? Så trist. Hva med en blåtur? Kanskje avansert å gjennomføre med småbarn? Blåtur er at du ordner tur for dere to eller dere og barna til sted han ikke får vite om før han kommer dit. Så kan du planlegge innhold osv. Du kan evt alliere deg med sjefen hans, så stikker du innom jobben hans en torsdag ettermiddag med koffert i bilen og pass i hånda, og tar han med deg til flyplassen og ut på tur!
mianova Skrevet 12. januar 2015 #8 Skrevet 12. januar 2015 du har nok sikkert tenkt på noe dere kan gjøre i lag, men hva med å spandere på han en guttekveld? I og med at dere har så tette barn, og attpåtil at minsten har kolikk så har dere vel ikke sovet på et år, langt heller hatt særlig mange kvelder ute med bare venner? hør med kompisene om de er ledige og få de med på planleggingen av kvelden. Trenger ikke være et fyllakalas, men hva med å spandere hans del av en middag og en kinobillett, og så høre med en av kameratene om en ledig soveplass slik at han kan sove skikkelig ut den natta? Ikke særlig romantisk, men jeg selv hadde sett så pris på dette hadde jeg vært i deres situasjon!
Maleficenta Skrevet 12. januar 2015 #9 Skrevet 12. januar 2015 Tips tas imot med stor takk. Men helst ikke noe som er for avansert eller dyrt. Vi har to barn på 1 år og den andre på 2 mnd, så her er det begrensninger av hva vi/jeg kan få til å gi mannen, da minstemann har kolikk, så dagene går til ungene og huslige ting.. ( kan si jeg er litt sliten ja, men ønsker at mannen får oppmerksomhet på sin dag). Anonymous poster hash: 6ad2f...fe6 Fallsjermhopping
skruf Skrevet 12. januar 2015 #10 Skrevet 12. januar 2015 Måtte sjekke om denne tråden lå under seksualitet etter svarene du har fått Da mannen min ble 40 så overrasket jeg han med en familie og venne-fest hjemme hos oss, bestilte catering og kjøpte inn god drikke, men det ser jeg kan bli vanskelig siden dere har småbarn og baby... Er det lenge til han blir 40? Mtp at hvis det er ei stund til så har forhåpentligvis babyen blitt ferdig med kolikk og dere kunne hatt barnevakt noen timer. Hvis det funker så kunne du ha overrasket han med en frikveld bare dere to, ut å spise middag på favorittplassen hans, god mat, god vin.. Sikkert godt med alene og kjærstetid sammen med kona si for han
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #11 Skrevet 12. januar 2015 Firkant! Anonymous poster hash: 60f56...236
skruf Skrevet 12. januar 2015 #13 Skrevet 12. januar 2015 Hva med å prøve å være litt seriøse da?? Trekant? Firkant? Yngre dame? Virkelig folkens?? 2
Maleficenta Skrevet 12. januar 2015 #14 Skrevet 12. januar 2015 Jeg foreslo en moro opplevelse som f.eks fallskjermhopping
skruf Skrevet 13. januar 2015 #15 Skrevet 13. januar 2015 Jeg foreslo en moro opplevelse som f.eks fallskjermhopping Sikter ikke til deg, men til alle sexforslagene som kommer frem... burde kanskje ha spesifisert det. Tviler på at ei kvinne i et ekteskap der paret har en ettåring og en baby med kolikk på 2mnd har planer om å invitere med en tredjepart eller 2stk andre mennesker oppi senga sammen med seg og mannen.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #16 Skrevet 13. januar 2015 Analsex i 40-års gave?? Så trist. Hva med en blåtur? Kanskje avansert å gjennomføre med småbarn? Blåtur er at du ordner tur for dere to eller dere og barna til sted han ikke får vite om før han kommer dit. Så kan du planlegge innhold osv. Du kan evt alliere deg med sjefen hans, så stikker du innom jobben hans en torsdag ettermiddag med koffert i bilen og pass i hånda, og tar han med deg til flyplassen og ut på tur! Langtur og fly og hotell og alt mulig med en bitteliten baby som skriker flere timer om dagen?!Anonymous poster hash: 83920...8c3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #17 Skrevet 13. januar 2015 Hahahahahaha herregud! Er det mulig! Jeg fatter ikke at folk har tid til å sitte ned og lire av seg så idiotiske svar 😂 TS - skaff fri til de eldste og bare gjør noe enkelt dere to og den minste? Middag, evnt en gave. Eller send han avgårde? Vet ikke så mye om situasjonen deres. Eller hva mannen foretrekker. Få litt ekstra hjelp hjemme av venner/familie og gi han en natt/helg med kompisene? Jeg vet jeg satte pris på fri en gang nå og da med nybakt i huset...Anonymous poster hash: 9062d...552
Riskrem Skrevet 13. januar 2015 #18 Skrevet 13. januar 2015 Hvis dere begge er veldig slitne, hva med en overnatting på hotell i området? Altså et fint hotell, kanskje med treningsrom og spa, og så kan man avslutte med middag på en fin restaurant. Og så bestiller du frokost på sengen morgenen etter.
skruf Skrevet 13. januar 2015 #19 Skrevet 13. januar 2015 Hvis dere begge er veldig slitne, hva med en overnatting på hotell i området? Altså et fint hotell, kanskje med treningsrom og spa, og så kan man avslutte med middag på en fin restaurant. Og så bestiller du frokost på sengen morgenen etter. Det må jo være under forutsetning at noen kan passe en så liten baby over natta.. Tror det kan være enklere å få barnevakt i noen timer kontra over til dagen etter, iallefall hvis Ts ammer og babyen har kolikk.
Maleficenta Skrevet 13. januar 2015 #20 Skrevet 13. januar 2015 Sikter ikke til deg, men til alle sexforslagene som kommer frem... burde kanskje ha spesifisert det. Tviler på at ei kvinne i et ekteskap der paret har en ettåring og en baby med kolikk på 2mnd har planer om å invitere med en tredjepart eller 2stk andre mennesker oppi senga sammen med seg og mannen. Ja vet det. Men gjentok det igjen fordi det ble druknet av andre useriøse forslag 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå