AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Lang historie, men min kjæreste gjennom et avstandsforhold slo opp med meg forrige 17.mai. På fest foran våre venner. Det var knusende og totalt uventet. Og selvfølgelig var han full. Jeg var knust i ca 5 måneder og var ganske nedpå. Jeg kunne ikke forstå hvordan det var mulig å såre et menneke på den måten. Så ydmykende og pinlig. Det var så vondt.. Han flyttet ut av landet noen måneder senere og studerer nå i Europa. I høst har det egentlig gått veldig greit. Jeg klarte å tenke at det var han som var rar, urettferdig, ufølsom og utrolig frekk. Det kom jo så uventet og vi hadde planlagt ferietur og alt var jo så fint. Men nå den siste uken har følelsene mine kommet tilbake.. Jeg finner fram bilder og jeg blir lei meg.. Av å tenke på hva som kunne vært hvis han ikke hadde gjort det han gjorde. Samtidig klarer jeg jo å tenke at det er jeg som vinner på dette. Jeg er sterk. Men hvorfor gjorde han dette? Og spesielt, hvorfor i fylla? Han sa jo han elsket meg. Anonymous poster hash: bcd2f...94e
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Man kan dessverre aldri vite med andre mennesker. Derfor er det best å bygge opp seg selv slik at man ikke er avhengig av andre for å ha det bra. Glem dusten, ha det gøy og prøv heller å nyt livet. Anonymous poster hash: 7a778...27b
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Man kan dessverre aldri vite med andre mennesker. Derfor er det best å bygge opp seg selv slik at man ikke er avhengig av andre for å ha det bra. Glem dusten, ha det gøy og prøv heller å nyt livet. Anonymous poster hash: 7a778...27b Takk for svar, men tror gjerne du misforstår. Man blir jo glad i den man er sammen med. Avhengig er feil ord å bruke av deg.. Anonymous poster hash: bcd2f...94e
lulle Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Jeg tror følelsene dine blusser op fordi du ikke har truffet noen andre. Kanskje kjeder du deg litt, enten generelt i livet eller på kjærlighetsfronten, og da er det (dessverre) lett å hente frem gamle minner....
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #5 Skrevet 13. januar 2015 Jeg har det på samme måten, om det er noen trøst! Hadde en periode i høst der alt var nytt og spennende, og jeg var på flere dater. Nå har jeg landet litt igjen, og syns det er kjipt å være singel. Antar at det vil være litt sånn i perioder, men jeg tror det er sunt å legge bort minnene (om man klarer det), og fokusere på ting i hverdagen man setter pris på. Les en god bok, hør på gøy musikk, dans, tren, treff venner og få deg en ny hobby! Anonymous poster hash: 39dda...f66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå