Rosa Mirabella Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Hei Andre som bruker glominerals her? Hva er deres erfaringer med concealerene derfra? Jeg har lyst å prøve glocamouflage og "under eye", men er så usikker på fargevalg! Synes de gyldne ser så mørke ut. Jeg bruker glo sin pressed powderfoundation i fargen Honey Light. (Honey fair når jeg er på det blekeste)
Sandie Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Jeg er fornøyd med denne: http://www.blivakker.no/product/glo-minerals/glo-minerals-ansikt/glo-minerals-concealer/GLO0365/glominerals-corrective-camouflage-kit- Bruker den gule nyansen under øynene.
Rosa Mirabella Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2015 Jeg er fornøyd med denne: http://www.blivakker.no/product/glo-minerals/glo-minerals-ansikt/glo-minerals-concealer/GLO0365/glominerals-corrective-camouflage-kit- Bruker den gule nyansen under øynene. Spennende! Kanskje jeg heller må satse på noe sånn Smelter fargene inn i huden på en måte?
Sandie Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Spennende! Kanskje jeg heller må satse på noe sånn Smelter fargene inn i huden på en måte? Ja,jeg synes de smelter fint inn med min hudtone som er ganske lys,ihvertfall nå om vinteren.(Bruker GloMinerals Protective liquid foundation i nyansen golden light).Fargene er ganske midt på treet,ikke for mørke. 1
fresia Skrevet 12. januar 2015 #5 Skrevet 12. januar 2015 jeg har glocamouflage i fargen natural og er veldig fornøyd! det er egentlig feil farge til meg, men bruker den bare for å dekke over urenheter og da er det ikke så farlig. den smelter inn i huden :-) bruker også pressed base foundation i fargen golden medium. skulle nok hatt glocamouflage i fargen golden eller golden honey 1
vimsefrøken Skrevet 12. januar 2015 #6 Skrevet 12. januar 2015 Jeg har både Glo Minerals under eye concelear og camouflage. Av de to er jeg aller mest fornøyd med camouflage, da denne er super til å dekke over hvis man virkelig trenger dekkevne, har urenheter eller lignende. Under eye concelear bruker jeg hvis jeg har virkelig mørke ringer under øynene, men i det siste har jeg ikke hatt bruk for denne. Camouflage har jeg i fargene Natural og Golden, vil ikke si at Golden er noe særlig mørkere enn Natural, men den har en mer "gul" tone, mens Natural jo er en nøytral farge. Under eye concelear har jeg i Natural og i Beige, og vil da si at Beige er mye lysere enn Natural, men selv har jeg mer nytte av Natural, da Beige ble for lys for under øynene mine. Hvis du har prøvd ID Bare Minerals correcting concelear, så har jeg den i 01 light, og den er hakket lysere enn de to jeg har i camouflage concelear. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå