AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Hei! Er det noen som har tips til et godt setting pudder + en bra kost? Bruker en primer fra Gosh som jeg er passe fornøyd med. Anonymous poster hash: a4f67...f20
vimsefrøken Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 La Minerals Diamond veil syns jeg er ett fantastisk finishing powder. Er også veldig fornøyd med The Balm sexy mama anti shine transcluent powder.
Høhø Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 La Minerals Diamond veil syns jeg er ett fantastisk finishing powder. Er også veldig fornøyd med The Balm sexy mama anti shine transcluent powder. Hvor finner du disse produktene?
Miah Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Hvor finner du disse produktene? LA Minerals sine produkter selges så langt jeg vet kun fra laminerals.com. Bestilt der flere ganger, alltid fornøyd. Produktet fra The Balm har jeg også prøvd - det er også supert. Kjøper det som regel på Feelunique.com, men det finnes også på en rekke norske nettsider.
SBY Skrevet 13. januar 2015 #5 Skrevet 13. januar 2015 Mitt beste råd for fet hud slik at du får blank/oljete utseende: Smink deg som vanlig (uten siste finish med pudder). Når du er ferdig bruker du blotting papir på de fete områdene dine. Ta deretter på transparant pudder over. Funket dritbra for meg. Huden ble faktisk mindre oljene etter en periode. Så nå har jeg ikke det problemet lenger.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #6 Skrevet 13. januar 2015 Mitt beste råd for fet hud slik at du får blank/oljete utseende: Smink deg som vanlig (uten siste finish med pudder). Når du er ferdig bruker du blotting papir på de fete områdene dine. Ta deretter på transparant pudder over. Funket dritbra for meg. Huden ble faktisk mindre oljene etter en periode. Så nå har jeg ikke det problemet lenger. Hvilke produkter bruker du da? Anonymous poster hash: a4f67...f20
SBY Skrevet 14. januar 2015 #7 Skrevet 14. januar 2015 Hvilke produkter bruker du da? Anonymous poster hash: a4f67...f20 Jeg bruker dette på huden: - Mac concealer (liten rund boks) - ID (bare minerals) foundation pudder - er mest fornøyd med standard, ikke matt. - blotting paper fra utlandet Kina og USA (kan bestilles billig på ebay) - Solpudderet chocolate fra Too Faced (uten shimmer) - Hot Mama rouge fra The Balm - Clinique transparent pudder Veldig fornøyd med alle produktene!
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #8 Skrevet 14. januar 2015 Er du bare ute etter sminke, eller også hudpleieprodukter som minsker problemet? Anonymous poster hash: 55715...cd0
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #9 Skrevet 14. januar 2015 Er du bare ute etter sminke, eller også hudpleieprodukter som minsker problemet? Anonymous poster hash: 55715...cd0 Hudpleieprodukter har jeg allerede, som minsker problemet noe, men jeg mangler sminke som hjelper... Anonymous poster hash: a4f67...f20
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #10 Skrevet 14. januar 2015 Jeg bruker dette på huden: - Mac concealer (liten rund boks) - ID (bare minerals) foundation pudder - er mest fornøyd med standard, ikke matt. - blotting paper fra utlandet Kina og USA (kan bestilles billig på ebay) - Solpudderet chocolate fra Too Faced (uten shimmer) - Hot Mama rouge fra The Balm - Clinique transparent pudder Veldig fornøyd med alle produktene! Tusen takk! Anonymous poster hash: a4f67...f20
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2015 #11 Skrevet 14. januar 2015 Hei! Er det noen som har tips til et godt setting pudder + en bra kost? Bruker en primer fra Gosh som jeg er passe fornøyd med. Anonymous poster hash: a4f67...f20 Gosh har et fint mattende settingpudder også.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #12 Skrevet 14. januar 2015 Gosh har et fint mattende settingpudder også. Tenker du på dette: http://www.canadianfashionista.net/wp-content/uploads/2014/04/GOSH-Prime%E2%80%99N-Set-Powder-2-1024x678.jpg ? Anonymous poster hash: a4f67...f20
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2015 #13 Skrevet 14. januar 2015 Tenker du på dette: http://www.canadianfashionista.net/wp-content/uploads/2014/04/GOSH-Prime%E2%80%99N-Set-Powder-2-1024x678.jpg ? Anonymous poster hash: a4f67...f20 Ja.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #14 Skrevet 14. januar 2015 Ja. Stod og så på den på Vita seneste i går, men jeg fant ingen god kost, derfor ble det intet kjøp.. Vet du om noen gode koster? Anonymous poster hash: a4f67...f20
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2015 #15 Skrevet 14. januar 2015 Stod og så på den på Vita seneste i går, men jeg fant ingen god kost, derfor ble det intet kjøp.. Vet du om noen gode koster? Anonymous poster hash: a4f67...f20 Jeg har pudderkost fra Gosh og er fornøyd. Hvis den ikke var i butikken så gjør personalet oppmerksom på det og be de om å bestille opp mer.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #16 Skrevet 14. januar 2015 Jeg har pudderkost fra Gosh og er fornøyd. Hvis den ikke var i butikken så gjør personalet oppmerksom på det og be de om å bestille opp mer. Takk! Ser at dette pudderet er hvitt, blir det da veldig hvitt når man tar det på? Har nemlig prøvd hvitt pudder før som gjør at jeg ligner på et spøkelse. Anonymous poster hash: a4f67...f20
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2015 #17 Skrevet 14. januar 2015 Takk! Ser at dette pudderet er hvitt, blir det da veldig hvitt når man tar det på? Har nemlig prøvd hvitt pudder før som gjør at jeg ligner på et spøkelse. Anonymous poster hash: a4f67...f20 Nei, pudderet er transparent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå