Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er ganske greit kjent i Göteborg, men nå er det første gangen vi skal dit med lillemor og må da selvfølgelig ha med barnevogn :)
(Hun er 6 mnd)

Så spørsmålet er da; har noen tips til hyggelige spisesteder, både lunsj og middag, som er barnevognvennlige? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haga er koselig, vi møtte mange andre med barnevogner der da vi var der i sommer.

Anonymous poster hash: aa493...c37

Skrevet

Jeg synes det var lett å komme seg fram i Gøteborg med barnevogn. Selv på trikken gikk det fint. Å nå trilla jeg vogn som er større enn Emmaljunga Mondial

Skrevet

Hei, og takk for tilbakemeldingene. Er heldigvis greit kjent i Gøteborg, så har oversikt over hvor det er hensiktsmessig å gå med barnevogn, er med konkrete tips på spisesteder jeg er på jakt etter.. :)

Gjest Solstråla88
Skrevet

Har sett mye barnefamilier ned barnevogn på jensens bøffhus iallefall, den som ligger ved siden av nordstan

Skrevet

Condeco, ved nk. God plass! Eller den oppe på avenyen,...evas payles eller hvordan det staves.

Skrevet

Haga er koselig, vi møtte mange andre med barnevogner der da vi var der i sommer.

For å være mer presis: Dersom du er kjent vet du at det er mange koselige kafeer i Haga. Det var barnevogner på mange av disse i sommer. Vi besøkte blant annet to ulike kafeer med vogn der selv, uten at jeg kan huske hva de kafeene het. Begge var for øvrig bra som kafeer. Området er som jeg prøvde å skrive svært populært blant barnefamilier generelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...