Trine__ Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Vi er ganske greit kjent i Göteborg, men nå er det første gangen vi skal dit med lillemor og må da selvfølgelig ha med barnevogn (Hun er 6 mnd) Så spørsmålet er da; har noen tips til hyggelige spisesteder, både lunsj og middag, som er barnevognvennlige? :D
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Haga er koselig, vi møtte mange andre med barnevogner der da vi var der i sommer. Anonymous poster hash: aa493...c37
Severus Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Jeg synes det var lett å komme seg fram i Gøteborg med barnevogn. Selv på trikken gikk det fint. Å nå trilla jeg vogn som er større enn Emmaljunga Mondial
Trine__ Skrevet 13. januar 2015 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2015 Hei, og takk for tilbakemeldingene. Er heldigvis greit kjent i Gøteborg, så har oversikt over hvor det er hensiktsmessig å gå med barnevogn, er med konkrete tips på spisesteder jeg er på jakt etter..
Gjest Solstråla88 Skrevet 13. januar 2015 #5 Skrevet 13. januar 2015 Har sett mye barnefamilier ned barnevogn på jensens bøffhus iallefall, den som ligger ved siden av nordstan
BlendaSensitive Skrevet 14. januar 2015 #6 Skrevet 14. januar 2015 Condeco, ved nk. God plass! Eller den oppe på avenyen,...evas payles eller hvordan det staves.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #7 Skrevet 17. januar 2015 Haga er koselig, vi møtte mange andre med barnevogner der da vi var der i sommer. Anonymous poster hash: aa493...c37 For å være mer presis: Dersom du er kjent vet du at det er mange koselige kafeer i Haga. Det var barnevogner på mange av disse i sommer. Vi besøkte blant annet to ulike kafeer med vogn der selv, uten at jeg kan huske hva de kafeene het. Begge var for øvrig bra som kafeer. Området er som jeg prøvde å skrive svært populært blant barnefamilier generelt. Anonymous poster hash: aa493...c37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå