AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Ja, hva er det beste med å være singel? - Kunne flørte med hvem man vil? - Kunne ha sex med hvem man vil? - Kunne bruke pengene på det man vil? - Slippe å føle seg forpliktet til å besøke familien til kjæresten? Anonymous poster hash: 37866...18a
frøkna Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Frihet. Skriver under på denne! Legge planer for helger og ferie uten at noen legger seg oppi det, eller forventer en innbydelse. Styre skipet uten å ta noen særlig hensyn til andre enn seg selv (om man er barnløs da). Rett og slett frihet til å gjøre som man vil 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Frihet! Jeg stikker til Brasil snart:) Glede meg! Anonymous poster hash: 76763...ed9 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #6 Skrevet 12. januar 2015 Frihet. Hvis man ikke føler seg fri i forholdet, er man ikke da i feil forhold? Hvorfor ikke heller finne deg en som er mindre eiesyk/kontrollerende? Anonymous poster hash: 37866...18a 1
Leonetta Skrevet 12. januar 2015 #7 Skrevet 12. januar 2015 Det meste, i hvertfall hvis en kommer i fra et forhold der en ikke var særlig lykkelig. Bare det å våkne opp alene i sengen gir meg lykke og tilfredshet. 1
Mr.Student1992 Skrevet 12. januar 2015 #8 Skrevet 12. januar 2015 Hvis man ikke føler seg fri i forholdet, er man ikke da i feil forhold? Hvorfor ikke heller finne deg en som er mindre eiesyk/kontrollerende? Anonymous poster hash: 37866...18a Med respekt for en partner i et hvilket som helst forhold, vil det være naturlig å ta hensyn til ulike forhold og det vil i en eller annen grad begrense ens frihet til et visst punkt. En trenger med andre ord ikke være i feil forhold, ettersom friheten i et hvilket som helst forhold uansett vil bli begrenset uavhengig av hvem man er sammen med. Å finne seg en partner som er mindre kontrollerende vil være til fordel for friheten, men jeg har ingen tro på at friheten vil være ubegrenset på bakgrunn av forholdet. 1
Leonetta Skrevet 12. januar 2015 #9 Skrevet 12. januar 2015 Glemte å tilføye at det TS spør om er kan være fordeler, men for meg så er fordelen at jeg slipper å være sammen med noen når jeg egentlig ikke har lyst. 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #10 Skrevet 12. januar 2015 Ja, hva er det beste med å være singel? - Kunne flørte med hvem man vil? Nei. Funker ikke sånn - Kunne ha sex med hvem man vil? Nei. Jeg er drit stygg og ingen vil ha sex med meg. - Kunne bruke pengene på det man vil? Dette stemmer ganske godt. - Slippe å føle seg forpliktet til å besøke familien til kjæresten? Anonymous poster hash: 37866...18a Det beste jeg har funnet ut til nå er: Man har en do helt for seg selv når man virkelig må drite. Anonymous poster hash: ed68f...5ec
Gjest Boggle Skrevet 12. januar 2015 #11 Skrevet 12. januar 2015 (endret) Slipper svigermor og svigerfamilie. Ikke noe drama. Ikke noe sjalusi. og masse mer. Endret 12. januar 2015 av Boggle
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #12 Skrevet 12. januar 2015 Det må være å komme hjem til seg selv når en er sliten og klar for en kveld i sofaen med en god film, og vite at "Jeg har leiligheten for meg selv. Kan bruke kvelden til akkurat det jeg vil." Anonymous poster hash: 391aa...dde 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå