AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Kunne du datet noen med usunne politiske verdier? Anonymous poster hash: b5f20...4e9 1
momo Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Nei, det kunne jeg ikke. For da ville jo det mennesket, ha helt andre verdier enn meg. 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Nei, det kunne jeg ikke. For da ville jo det mennesket, ha helt andre verdier enn meg. Snakker bare om politikk her, ikke verdier i forholdet. Anonymous poster hash: b5f20...4e9
Gjest Herr Heftig Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Kan folk begynne å si "andre verdier enn meg/deg" i stedet for "usunne verdier"?
sjonkelrolf Skrevet 12. januar 2015 #5 Skrevet 12. januar 2015 Lurer egentlig på hva TS mener med "usunne verdier". 5
momo Skrevet 12. januar 2015 #6 Skrevet 12. januar 2015 Snakker bare om politikk her, ikke verdier i forholdet. Anonymous poster hash: b5f20...4e9 Men du prater om usunne politiske verdier, da går det med stor sannsynlighet, imot mine verdier som menneske. Men er ikke så lett å svare på, da man ikke vet nøyaktig hva det dreiser seg om. 3
Mr.Student1992 Skrevet 12. januar 2015 #7 Skrevet 12. januar 2015 Kan folk begynne å si "andre verdier enn meg/deg" i stedet for "usunne verdier"? Ikke at det er jeg som er TS, men jeg vil tro det er snakk om usunne verdier som innebærer ønsker om for eksempel sharialover, diktatur og lignende. I så fall vil det i mine øyne være innenfor rimelighetens grenser å kalle det for usunne verdier. 4
Equinox Skrevet 12. januar 2015 #8 Skrevet 12. januar 2015 Ikke at det er jeg som er TS, men jeg vil tro det er snakk om usunne verdier som innebærer ønsker om for eksempel sharialover, diktatur og lignende. I så fall vil det i mine øyne være innenfor rimelighetens grenser å kalle det for usunne verdier. Tja det kan vel også være at TS mener at usunne verdier er ett ønske om å innskrenke innvandring, du må huske på at noen svensker også kan skrive norsk. 2
sjonkelrolf Skrevet 12. januar 2015 #9 Skrevet 12. januar 2015 Ikke at det er jeg som er TS, men jeg vil tro det er snakk om usunne verdier som innebærer ønsker om for eksempel sharialover, diktatur og lignende. Husk at mange kvinner har avsmak mot menn som f.eks. stemmer FrP...
Mr.Student1992 Skrevet 12. januar 2015 #10 Skrevet 12. januar 2015 Tja det kan vel også være at TS mener at usunne verdier er ett ønske om å innskrenke innvandring, du må huske på at noen svensker også kan skrive norsk. Hvis TS mener det, er det vel heller TS som har usunne verdier. Dagens innvandring er langt i fra bærekraftig på lang sikt og politikken knyttet til emne har dessverre feilet fullstendig. Husk at mange kvinner har avsmak mot menn som f.eks. stemmer FrP... Ikke at jeg er blant dem som stemmer FRP, selv om jeg fint kunne gjort det, men kvinner som har avsmak mot menn som støtter FRP er heller ikke noe å samle på. Tenk hvis jeg som Høyremann ville utelukket å bli sammen med en kvinne som stemmer Arbeiderpartiet. Det ville være forkastelig. 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #11 Skrevet 12. januar 2015 Lurer egentlig på hva TS mener med "usunne verdier". Skatter, avgifter og offentlige inngrep. Anonymous poster hash: b5f20...4e9
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #12 Skrevet 12. januar 2015 Ikke at det er jeg som er TS, men jeg vil tro det er snakk om usunne verdier som innebærer ønsker om for eksempel sharialover, diktatur og lignende. Ja, det er også gode eksempler. Hvis man for eksempel mener at man bør forby bilder som støter muslimer, så vil jeg kalle det en usunn politisk verdi. Anonymous poster hash: b5f20...4e9 2
Mr.Student1992 Skrevet 12. januar 2015 #13 Skrevet 12. januar 2015 Ja, det er også gode eksempler. Hvis man for eksempel mener at man bør forby bilder som støter muslimer, så vil jeg kalle det en usunn politisk verdi. Anonymous poster hash: b5f20...4e9 Enig.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #14 Skrevet 12. januar 2015 Tja det kan vel også være at TS mener at usunne verdier er ett ønske om å innskrenke innvandring, du må huske på at noen svensker også kan skrive norsk. Å begrense innvandring som et mål i seg selv er også en usunn verdi. Men det finnes mange grunner til at man bør innskrenke innvandring i dag. Vi trenger ikke flere terrorister. Anonymous poster hash: b5f20...4e9 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #15 Skrevet 12. januar 2015 Hvis man derimot vil innskrenke innvandring som et mål i seg selv, så vi jeg si at man har brune verdier, og de er absolutt usunne. Anonymous poster hash: b5f20...4e9
Maleficenta Skrevet 12. januar 2015 #16 Skrevet 12. januar 2015 Kan folk begynne å si "andre verdier enn meg/deg" i stedet for "usunne verdier"? Det er mange usunne verdier. ABB F.EKS har veldig usunne verdier, samme med en religiøs ekstremist som mener det er greit å drepe grunnet en karikaturtegning, eller en nynazist...
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #17 Skrevet 12. januar 2015 Hvis man derimot vil innskrenke innvandring som et mål i seg selv, så vi jeg si at man har brune verdier, og de er absolutt usunne. Anonymous poster hash: b5f20...4e9 Hvorfor det? Anonymous poster hash: 84799...166
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #18 Skrevet 12. januar 2015 Det er mange usunne verdier. ABB F.EKS har veldig usunne verdier, samme med en religiøs ekstremist som mener det er greit å drepe grunnet en karikaturtegning, eller en nynazist... ABBs verdier er veldig usunne. De som sier at "Nei, de er ikke usunne, han har bare andre verdier enn oss" har også usunne verdier. Anonymous poster hash: b5f20...4e9
Maleficenta Skrevet 12. januar 2015 #20 Skrevet 12. januar 2015 ABBs verdier er veldig usunne. De som sier at "Nei, de er ikke usunne, han har bare andre verdier enn oss" har også usunne verdier. Anonymous poster hash: b5f20...4e9 Ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå