AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Rød aktig, vinterbleik og kviser av stress og p sprøyte. Noen tips til meg?Anonymous poster hash: 8d928...43c
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Hvor lenge har huden din vært sånn? Har du prøvd noen produkter? Hvis ja, hvilke og hvordan reagerte huden på dem? Er huden din tørr, oljete, sensitiv...? Du må nesten gi litt mer informasjon hvis vi skal klare å hjelpe deg. Anonymous poster hash: 8cec3...006
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Rødheten kan jeg ikke hjelpe deg med, har det samme selv og har egentlig ikke funnet noe som funker mot det, annet enn å dekke over det med foundation. Når det er sagt hjelper det jo veldig å bruke en god fuktighetskrem. Jeg tror vi har veldig lik hud! Fikk en Clarisonic i julegave og har nå brukt den i 5 dager. Kvisene jeg hadde har begynt å gi seg og huden føles glattere. Kan ikke si så mye om den enda, men vi får se! Ellers bruker jeg en ansiktsolje fra Dr. Hauscka eller noe sånt og den gjør at huden ikke er tørr i det hele tatt Ikke veldig hjelpsomt, men kan oppdatere om Clarisonicen hvis du vil! Anonymous poster hash: d6ba1...344
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Bruker sjelden sminke. Vasker huden noen ganger med scrub. Har clarins og origins olje og krem som smøring. Merket at huden er tør men plutselig blir den fet. Merker den blir bedre når den er avkjølt. Verre av varme og evt svette. Våkner opp daglig med nye kviser pga natt varme eller stress og høyt tempo på jobb dagen i forveien. Mye overfladiske kviser. Tynn hud kvise liksom. Ikke så ofte de dype som gir noe smerter. Anonymous poster hash: 8d928...43c
Aleksandraa Skrevet 14. januar 2015 #5 Skrevet 14. januar 2015 Prøv ProActiv! Det redder huden min! Bruker det bare i perioder jeg virkelig føler jeg trenger det, for den har en tendens til å tørke ut huden min, så anbefaler å bruke en veldig fet krem i tillegg da, og ikke den fra ProActiv. I tillegg drikk masse vann og pass på hva du spiser/drikker. For å dempe rødskjæret kan du prøve primeren fra Smashbox, den grønne, heter Color Correct eller noe lignende.
nattsvermer Skrevet 14. januar 2015 #6 Skrevet 14. januar 2015 Dra til hudpleier! Jeg trodde i mange år jeg hadde fet hud, men det viste seg at jeg har sensitiv og kombinert hud. Jeg kjøpte produktene jeg fikk anbefalt fra Dermalogica og får resultater fort. Mye mindre rød etter under en uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå