Gå til innhold

Kan jeg gjøre dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

For ikke lenge siden kom en venninne av meg og sa at hun hadde funnet den typen til meg,hun visste ikke hvem han var,men han trente på samme sted som henne. Jeg tenkte ikke noe videre over det siden vi tuller med sånt hele tiden,men nå har hun funnet ut navnet hans og jeg må innrømme at jeg var inne på facebook å snoka. I følge folk hun har snakket med som kjenner han er han visst en fantastisk fyr og for tiden singel,og ikke akkurat forferdelig å se til heller hvis man ser på profilbildene =)

Greia er at hun sier at jeg må sende han en meldig på facebook og se om han kanskje er interessert i å treffes.

Er det lov? Hehe,har aldri i mitt liv sjekka opp en mann. For å være helt ærlig har jeg aldri hatt en kjæreste heller så jeg aner ikke hvordan dette evnt vil bli mottat. Kommer han til å tro jeg er gal liksom?Og hva i all verden skal man skrive? Vi har ti felles venner og jeg har ikke lyst til at det skal komme dem for øre at jeg driver å "legger ann" på menn jeg ikke kjenner på facebook liksom.

Hva hadde dere tenkt om dere plutselig fikk en melding fra ukjent? Er det helt turn off for dere menn?

Anonymous poster hash: c46b8...ba1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke kan rådføre deg med noen som kjenner ham godt ville jeg ikke sendt noen melding til han på facebook. Du får heller finne andre løsninger som for eksempel å ta deg en prøvetime på studioet, se hvordan "kjemien" mellom dere er. Hvis du får litt subtile blikk eller føler en slags gjensidig tiltrekning så kan du sende meldingen.

Å få en melding fra en totalt ukjent dame kan virke litt desperat :/

• Liker 3
Skrevet

Nei, det syns jeg ikke du kan. Eller, du kan, men tror neppe det blir særlig vellykket. Tenk hvis det plutselig var en ukjent mann som sendte deg en melding ? Personlig tror jeg at jeg hadde blokkert vedkommende....

Anonymous poster hash: c23d7...b48
Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Dette er vel et eksempel på en ting det er i orden å gjøre som kvinne, men som hadde blitt anmeldt hvis en mann gjorde det.

:laugh:

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ikke sendt mld på facebook.

Gjest krokodillen
Skrevet

hvorfor ikke sende mld? venninna mi fant mannen sin på den måten. ho tok en sjans og det ble jackpot

Skrevet

Om det er en mulighet for at du kan møte på han "tilfeldig" (feks trene der han er), så hadde jeg heller gjort det først.

Skrevet

Hei!

For ikke lenge siden kom en venninne av meg og sa at hun hadde funnet den typen til meg,hun visste ikke hvem han var,men han trente på samme sted som henne. Jeg tenkte ikke noe videre over det siden vi tuller med sånt hele tiden,men nå har hun funnet ut navnet hans og jeg må innrømme at jeg var inne på facebook å snoka. I følge folk hun har snakket med som kjenner han er han visst en fantastisk fyr og for tiden singel,og ikke akkurat forferdelig å se til heller hvis man ser på profilbildene =)

Greia er at hun sier at jeg må sende han en meldig på facebook og se om han kanskje er interessert i å treffes.

Er det lov? Hehe,har aldri i mitt liv sjekka opp en mann. For å være helt ærlig har jeg aldri hatt en kjæreste heller så jeg aner ikke hvordan dette evnt vil bli mottat. Kommer han til å tro jeg er gal liksom?Og hva i all verden skal man skrive? Vi har ti felles venner og jeg har ikke lyst til at det skal komme dem for øre at jeg driver å "legger ann" på menn jeg ikke kjenner på facebook liksom.

Hva hadde dere tenkt om dere plutselig fikk en melding fra ukjent? Er det helt turn off for dere menn?

Jeg skjønner ikke hva det er med folk som svarer her inne, bare gjør det TS, jeg har selv gjort det og det ble mye bra ut av det. Andre har også tatt kontakt med meg og det gikk også fint, jeg ser virkelig ikke problemet. Face er som andre steder et sted å få kontakt med andre på :)

Anonymous poster hash: 9a5a3...427

Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva det er med folk som svarer her inne...

Tror de fleste som poster og leser her inne er ganske pysete av seg.

Om det ikke er noen måte å treffes på i det virkelige liv, så har hun lite å tape på å gjøre dette. Hun kjenner han jo ikke uansett og slik forblir det vel om hun ikke gjør noe.

Det jeg hadde gjort i en slik situasjon hadde nok vært å legge inn en venneforespørsel og så innlede en samtale. Ikke vent på at han skal gjøre det.Om og når temaet kommer opp, så synes jeg hun skal si at han dukket opp som foreslått venn ettersom de har ti felles venner og at hun synes han så ut som en interessant fyr det kunne være hyggelig å bli bedre kjent med.

Om han ikke har dukket opp som foreslått venn spiller ingen rolle. Det er en fin ting å si og ganske plausibelt.

Lykke til!

:)

Skrevet

Hei! Tusen takk for alle svar. Jeg vet ikke enda hva jeg skal gjøre,jeg syns dette er innmari skummelt,ihvertfall med de blandede svarene jeg har fått. Venninna mi truer nå med å gjøre det for meg,og jeg tror ikke det er stort bedre. Jeg har veldig lyst,men samtidig ikke,er så sjenert når det kommer til menn at det er helt krise. Også er det dette med å kanskje,mest sannsynlig bli avvist... Jeg må nok sove på det litt til :)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...