Sarabi Skrevet 3. august 2004 #1 Skrevet 3. august 2004 Jeg lå å tenkte her i går kveld hvor utrolig heldig jeg er... Da jeg og sambo blei sammen i November i fjor, var jeg litt usikker på om det blei å fungere. Men det gjorde det så absolutt. Først fikk vi oss hund, (som er verdens snilleste ) og bare det i seg selv er noe av det største som har hendt meg. Vi har vært på turer rundt om kring og kosa oss skikkelig sammen med den lille tassen. Ettersom jeg har hatt det så bra så lenge, har jeg blitt kreativ igjen. Lysten til å gjøre ting har kommet tilbake. Jeg har 100 jern i ilden hele tiden, og det er DEILIG! Lysten til å jobbe med data har kommet tilbake, og jeg jobber 6 timers dag hjemme hver dag. Hvis jeg står fast, så sitter sambo rett bar ryggen min å kommer med ideer. Han har utrettet mye i livet mitt. Vi utgjør et godt team. Jeg kan trygt si at han er min andre halvdel som utfyller meg!! Han må være der for at jeg skal føle meg hel. Jeg har alltid trodd (i tidligere forhold) at jeg har vært lykkelig, men jeg ser nå at jeg har aldri vært lykkelig før. Nå lever jeg på en rosa sky med den jeg elsker over alt på jord!!! Tenk at jeg skulle være så heldig..... Det er så mye mere jeg egentlig skulle sagt, men vet ikke hvor jeg skal begynne! Takk for at du tok deg tid til å lese dette innlegget som er litt langt :D Sarabi
Mona Skrevet 3. august 2004 #3 Skrevet 3. august 2004 Så hyggelig da! Det er godt å høre at folk er fornøyd. Er det selv jeg!
Gjest Dazed Skrevet 3. august 2004 #5 Skrevet 3. august 2004 Så fint! :D Må få lov til å misunne deg litt da.. Begynner å få det bra igjen jeg også !
*Lene* Skrevet 4. august 2004 #9 Skrevet 4. august 2004 Høres ut som du har truffet mannen du stoler på og føler deg trygg på! Utrolig koselig å lese! Kos dere videre!!!
Nordlys Skrevet 4. august 2004 #10 Skrevet 4. august 2004 :-) Flott å høre at noen er fornøyd og at de er lykkelig! Lykke til videre sammen!
Carrot Skrevet 4. august 2004 #11 Skrevet 4. august 2004 Livet er herlig..... når solen skinner og menneskene du elsker deler din livsglede og lykke... Ta vare på hver dag som om det ikke var en ny i morgen, for; teller du år blir livet for kort, teller du dager går livet for fort, teller du timer varer livet en stund, men lengst varer livet om du nyter hvert sekund! C.
Gjest GreenSky Skrevet 4. august 2004 #12 Skrevet 4. august 2004 :kysse: Men du? Hvorfor føler du at du ikke har vært lykkelig før?
Gjest Eir Skrevet 4. august 2004 #13 Skrevet 4. august 2004 Så herlig å høre, jeg kjenner meg godt igjen i nesten alt du skriver. Jeg og samboeren min har vært sammen i snart tre år, og det er uten tvil det beste forholdet jeg har hatt. Godt å høre at det finnes flere som vet å sette pris på det forholdet de har. :-)
Sarabi Skrevet 4. august 2004 Forfatter #14 Skrevet 4. august 2004 Først vil jeg si takk til alle dere som har svart på innlegget mitt! Koselig at dere vil dele min lykke :blomst_opp: Dere er søte!! Greensky: Litt vanskelig å sette ord på hvorfor jeg ikke har vært lykkelig før, men jeg skal prøve. De andre forholdene har fungert greit, og vi har hatt det fint, men det har alltid vært noe der som har manglet. Den største interessen til min forrige sambo var fotball og se på TV.. Det blir kjedelig i lengden. Jeg var utrolig gla i han, men visste hele tiden at det ikke kom til å vare livet ut.. En enda tidligere kjærest var psykopat og psyka meg ned i 8 mnd. Han fikk meg til å brukt MYE dop og jeg var helt knekt. Kom meg heldigvis bort. Jeg og sambo gjør ALT i lag... Vi drar på tur nesten hver helg, vi lager hjemmesider sammen, vi drar på besøk sammen, vi lager mat sammen.. ALT... Det er aldri noe stress... Jeg fungerer helt fint uten han, men jeg vil ikke miste han for noe i verden. Forholdet vårt er komplett.. Ingen hull hvis du skjønner... Jeg bare vet at dette er riktig og at jeg en dag vil gifte meg med han :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå